کد خبر: 107748|12:47 - 1395/08/26
نسخه چاپی

فرماندار گیلان غرب در جلسه هفته بسیج؛

تفکر بسیج؛امروز به الگوی همه مبارزان آزاده و انقلابی در منطقه بدل شده است

تفکر بسیج؛امروز به الگوی همه مبارزان آزاده و انقلابی در منطقه بدل شده است
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب گفت:آنچه امروز در مبارزات مردم مسلمان در مناطق مختلف دنیا مشاهده می کنیم ثمره تفکر بسیجی است.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در شهرستان گیلانغرب تشکیل شد.

در این نشست فرماندارگیلان غرب  با اشاره به جایگاه والای بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:کارکردی که بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن دوران سازندگی کشور در راستای حفظ و تداوم انقلاب بر عهده داشته است وبرکسی پوشیده نیست .

کرم محمدی تصریح کرد :امروز همه اعضای جامعه افتخاردارند با پسوند بسیجی خطاب شوند همه مقامات و مسئولین هم مفتخر هستند که خود را بسیجی معرفی کنند.

وی افزود:همه خودرا بسیجی می دانیم و باید با تفکر و منش بسیجی باقی بمانیم .

محمدی گفت: آنچه امروز در مبارزات مردم مسلمان در مناطق مختلف دنیا مشاهده می کنیم ثمره تفکر بسیجی است لذا اگر این تفکر و منش و سیره ای که بر سازمان بسیج حاکم است همواره داشته باشیم در همه زمینه ها موفق خواهیم بود، امروز جایگاه بسیج در آنسوی مرزها هم والا و اثرگذاراست و همه آنرا به نیکی دریافته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هم بابیان اینکه بسیج نه تنها خودرا محدود به یک بعد ننموده بلکه امروز در همه عرصه ها حضوری چشم گیردارداظهار داشت: هرجا که ضرورت داشته بسیج ورود نموده و ثمرات خوبی راهم به دنبال داشته است چراکه بسیج عزت واقتدار نظام است و امروز به الگویی برای جوانان دنیای اسلام مبدل گردیده است .

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دهها برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان گیلانغرب برگزار خواهد شد یاد اور شد: شعار هفته بسیج امسال بسیج انقلابی و خدمتگزار تعیین شده و در این راستا برگزاری راهپیمایی بسیجیان در اربعین حسینی، خطبه خوانی حضرت زینب، برپایی ایستگاههای پذیرایی، نمایشگاه عکس، گفتمان انقلابی برای همه اقشار بسیج، یادواره های شهدا، نهضت روشنگری،مسابقات ورزشی بومی ،محلی از اهم برنامه های پیش بینی شده اند .

وی ادامه داد :سرکشی از خانواده های شهدا، عطرافشانی مزارشهدا، اعزام اکیپ های پزشکی وخدمات رایگان در مناطق محروم و ویزیت رایگان بسیجیان در سطح شهرستان ،همایش های مهارتهای فرهنگی، محافل شعر و خاطره، افتتاح طرحهای اقتصاد مقاومتی و نخستین بار کشت زعفذان در بخش مرکزی، وهمایش های مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان بسیج از جمله برنامه های درنظر گرفته شدهدیگر است که با برگزاری مراشم و همایش سازمان یافته بسیجیان بنام مدافعین حرم در 5 آذر ماه سالگرد تشکیبل بسیج به فرمان امام به پایان می رسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد