کد خبر: 106558|13:35 - 1395/07/06
نسخه چاپی

با حضور رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان‌ عملیات مطلع‌الفجر در گیلانغرب

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان‌ عملیات مطلع‌الفجر در گیلانغرب
مطلع الفجر:مديركل حفظ آثار كرمانشاه از افتتاح یادمان‌ عملیات مطلع‌الفجر و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گیلانغرب همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ محمدی، مديركل حفظ آثار كرمانشاه  در گفتگویی اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب که در سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان مورد تصویب قرار گرفته بود همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم مقاوم و شهیدپرور استان کرمانشاه روز چهارشنبه در میدان مقاومت شهرستان گیلانغرب افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

وی تاکید کرد: به پاس گرامی‌داشت حماسه مردم سلحشور و غیرتمند شهرستان گیلانغرب مراسم باشکوهی نیز در سالن ورزشی این شهر با حضور پرشور مردم این شهر و با سخنرانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح هفتمین روز مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است، یادمان شهدای مطلع‌الفجر شهرستان گیلانغرب در روستای روسفید که در موقعیت عملیات مطلع‌الفجر قرار گرفته نیز افتتاح خواهد شد./ منبع:دفاع پرس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد