کد خبر: 106426|12:53 - 1395/07/01
نسخه چاپی

دردومین روز از هفته دفاع مقدس؛

مزار شهدای گیلانغرب گلباران شد + تصاویر

 مزار شهدای گیلانغرب گلباران شد + تصاویر
مطلع الفجر:مزار شهدای شهرستان گیلانغرب امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان گلباران شد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مصادف با دومین روز از هفته دفاع مقدس ،مزار شهدای شهرستان گیلانغرب امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گلباران شد.

 

امروز همچنین باحضور مسئولین از تعدادی از خانواده های شهدای دفاع مقدس سرکشی و تجلیل بعمل آمد.

  امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این دیدارها همه درقبال شهدا مسئولیت و وظیفه داریم افتخار می کنیم که سر سفره نظامی هستیم که فرزندان ، جوانان ، پدران و مادرانی را تقدیم کردند تا امروز بتوانیم با عزت وافتخار وسربلندی در جامعه اسلامیمان  زندگی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهری افزود: همه ارکان نظام اسلامی خدمت به شهدا و جامعه ایثارگران و تکریم خانواده های شهدا  را برای خود افتخار میدانند و امیدواریم همه رهرو خوبی برای شهدا باشیم و فردای محشر مورد شفاعت همه آنها قرار بگیریم.

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: گرامیداشت آغاز دفاع برای ما از این جهت اهمیت دارد که آغاز جنگ تحمیلی برای ما صبر ، ایثار، حماسه، مقاومت و اتحاد و انسجام در همه کشور بوجود آورد و به همین خاطر است که در کشور ما برخلاف دیگر کشورها آغاز جنگ گرامی داشته میشود و نه پایان آن .

امام جمعه گیلانغرب اذعان نمود: اقتدارو امنیت امروز ما در جهان مدیون شهداست و حضور مسئولین در منزل شهدا علاوه بر وظیفه شکر نعمت است.

محمدی فرماندار هم با تجلیل از رشادتهای فرزندان این سرزمین در دوران دفاع مقدس گفت: امروز بحمدالله باوجود یادگاران ارزشمند شهدا چراغ پرفروغ شهدا در خانواده های آنها روشن است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد