مطلع الفجر12:53 - 1395/07/01
دردومین روز از هفته دفاع مقدس؛

مزار شهدای گیلانغرب گلباران شد + تصاویر

مطلع الفجر:مزار شهدای شهرستان گیلانغرب امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان گلباران شد.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مصادف با دومین روز از هفته دفاع مقدس ،مزار شهدای شهرستان گیلانغرب امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گلباران شد.

 

امروز همچنین باحضور مسئولین از تعدادی از خانواده های شهدای دفاع مقدس سرکشی و تجلیل بعمل آمد.

  امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این دیدارها همه درقبال شهدا مسئولیت و وظیفه داریم افتخار می کنیم که سر سفره نظامی هستیم که فرزندان ، جوانان ، پدران و مادرانی را تقدیم کردند تا امروز بتوانیم با عزت وافتخار وسربلندی در جامعه اسلامیمان  زندگی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهری افزود: همه ارکان نظام اسلامی خدمت به شهدا و جامعه ایثارگران و تکریم خانواده های شهدا  را برای خود افتخار میدانند و امیدواریم همه رهرو خوبی برای شهدا باشیم و فردای محشر مورد شفاعت همه آنها قرار بگیریم.

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: گرامیداشت آغاز دفاع برای ما از این جهت اهمیت دارد که آغاز جنگ تحمیلی برای ما صبر ، ایثار، حماسه، مقاومت و اتحاد و انسجام در همه کشور بوجود آورد و به همین خاطر است که در کشور ما برخلاف دیگر کشورها آغاز جنگ گرامی داشته میشود و نه پایان آن .

امام جمعه گیلانغرب اذعان نمود: اقتدارو امنیت امروز ما در جهان مدیون شهداست و حضور مسئولین در منزل شهدا علاوه بر وظیفه شکر نعمت است.

محمدی فرماندار هم با تجلیل از رشادتهای فرزندان این سرزمین در دوران دفاع مقدس گفت: امروز بحمدالله باوجود یادگاران ارزشمند شهدا چراغ پرفروغ شهدا در خانواده های آنها روشن است.