کد خبر: 105216|10:30 - 1395/04/31
نسخه چاپی

اتش سوزی ادامه دارد؛

جنگل و مراتع بان سیران چوپانکاره درگیلانغرب در کام آتش+تصاویر

جنگل و مراتع بان سیران چوپانکاره درگیلانغرب در کام آتش+تصاویر
مطلع الفجر: اخبار واصله حکایت از اتش سوزی وسیع در جنگل و مراتع بان سیران چوپانکاره در گیلانغرب دارد که هنوز اتش سوزی در ان مهار نشده است .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجرو بر اساس اخبار واصله  ،از ساعت ۴ بامداد امروز ۳۱ تیر مناطق وسیعی از جنگلهای گیلان غرب ار سمت حیدریه کفراور، ونیز گلین ، هار بر،تا نزدیک تنگ حاجیان دچار  آتش سوزی شدید شده است .

این مناطق غنی ترین پوشش بلوط وبنه شهرستان و استان را دارد .

بان سیران چوپانکاره در شهرستان گیلانغرب بخش گواور منطقه حیدریه بعد از روستای کاظم خانی سفلی در دامنه کوه های سرکش قرار گرفته و در حد فاصل 50  کیلومتری گیلانغرب می باشد و در این مسیر پوشش آن غنی از درختان جنگلی بلوط و بنه و سایر درختان بومی دیگر می باشد.

 

نظر به همیت صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی و بافت منحصر به فرد جنگل و مراتع در زاگرس ضرورت دارد مسئولان اهتمام ویزه تری را  برای مدیریت این بحران سریالی آتش سوزیهای زاگرس  در تجهیز امکانات و نیروی انسانی داشته باشند.
در سال جاری نزدیک به 10 مورد اتش سوزی در گیلانغرب رخ داده که دهها هکتار از جنگل و مراتع را به کام خود کشیده است .

در سال گذشته صدها هکتار از جنگل و مراتع گیلانغرب در اتش سوخت  و این مهم نیازمند تدبیری اساسی در مدیریت بحران است ، بی تفاوتی و سهل انگاری در این حوزه خسارت های جبران ناپذیری را برای منطقه به بار خواهد اورد .
 

خبار تکمیلی  در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد...
تنها تصویر از اتش سوزی اخیر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد