کد خبر: 107789|11:10 - 1395/08/27
نسخه چاپی

اربعین؛ جاذبه حسینی(ع)که دلهای پاک را فرا می خواند

اربعین؛ جاذبه حسینی(ع)که دلهای پاک را فرا می خواند
مطلع الفجر:اربعین آغاز جاذبه مغناطیس حسینی است که دل های پاک و نورانی را فرا می خواند.

مطلع الفجر/یادداشت اختصاصی:اربعین آغاز جاذبه مغناطیس حسینی است که دل های پاک و نورانی را فرا می خواندو این جذبه و کشش در همه قرون و اعصار گذشته وجود داشته ولی بعلت عدم قدرت سیاسی شیعه حکام ظلم و جور از نسل بنی امیه و بنی عباس اجازه فعلیت بخشی به این جاذبه حسینی را ندادند.

اما امروزه به یمن وجود نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت، شاهد لبیک میلیون ها نفر از مسلمانان از اقصی نقاط دنیای اسلام در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی سید و سالار شهیدان هستیم که نشان از قدرت سیاسی اسلام در مقابل نظام پوشالی لیبرال دموکراسی غرب است. دیر نباشد که شاهد تحقق شعار "راه قدس از کربلا می گذرد "باشیم.

اگر دنیای مدرن به جریان آزاد اطلاعات پایبند است اجازه پوشش این تجمع پراز شور شعور را به غول های رسانه ای غربی بدهد آنوقت مردم دنیا خواهند پرسید: ؟who is hissing


آنوقت مردم دنیا خواهند پرسید ؟who is hossin وقتی مردم با واقعیات عاشورا آشنا شوند خواهند فهمید که مکاتب مادی انسانیت آنها را مخدوش و هویت آنها را جعلی ساخته اند و دیگر لیبرالیسم و سوسیالیسم و سکولاریسم در نزد آنان محلی از اعراب نخواهد داشت و همگی به کشتی نجات حسینی وارد خواهند شد و دوباره بشر به فطرت واقعی خود بر خواهد گشت ومسیر انسانیت را در لوای حاکمیت انسان کامل طی خواهد کرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد