کد خبر: 99708|09:54 - 1394/11/06
نسخه چاپی

رییس اداره راه و شهرسازی گیلانغرب؛

راههای مواصلاتی شهرستان گیلانغرب بازگشایی شد

 راههای مواصلاتی شهرستان گیلانغرب بازگشایی شد
مطلع الفجر: رییس اداره راه و شهر سازی گیلانغرب گفت:با بکارگیری 5 اکیپ راهداری ، راههای مواصلاتی در نقاط سردسیر بخش گواور ،گردنه قلاجه ،گردنه مله نی و محور داربادام به اسلام اباد، بازگشایی شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان گیلانغرب  در گفتگو با مطلع الفجر ،با بیان اینکه بارش شدید برف و کولاک ویخبندان از عصر روز گذشته تا صبح امروز در نقاط سردسیری این شهرستان موجب ایجاد مشکلاتی شده بود اظهار داشت: با بکارگیری 5 اکیپ راهداری متشکل از 27 دستگاه ماشین آلات برف روب از شهرستان و یک اکیپ کمکی از استان راههای مواصلاتی در نقاط سردسیر بخش گواور بویژه گردنه قلاجه گردنه مله نی و محور داربادام به اسلام اباد که در ساعاتی تردد را با مشکل مواجه نموده بود بازگشایی شد.

 

عبدالستارفتاحی افزود: راههای مواصلاتی منتهی به 25 روستادر مسیر منتهی به دهستان گواور نیزکه بدلیل کولاک و یخبندان ازشب گذشته اهالی را با مشکلاتی مواجه نموده بود  با تلاش راهداران درحال بازگشایی است.

 

 ارتفاع برف در برخی از نقاط کوهستانی به 20 سانتیمتر هم رسیده است دمای هوا در بخش گواور به منفی 5 درجه رسیده است  بارش برف ارتفاعات اطراف شهر گیلانغرب را باوجود گرمسیر بودن دربرگرفته است.

 از ابتدای شروع بارندگیها تاکنون 494 میلیمتر باران در گیلانغرب باریده است که نسبت به کل بارندگیهای  سال گذشته تاکنون بیش از 30 درصد رشد نشان می دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد