کد خبر: 95567|10:33 - 1394/07/13
نسخه چاپی

رییس اداره راه و شهر سازی پاسخ میدهد؛

دلایل توقف آسفالت جاده گیلان غرب به سرپل ذهاب چیست؟

دلایل توقف آسفالت جاده گیلان غرب به سرپل ذهاب چیست؟
مطلع الفجر:جاده گیلانغرب ، سرپل ذهاب یکی ازمسیر های فرسوده و البته قدیمی شهرستان گیلان غرب بود که اعتراض مردم شهر رادر اورده بود ،اگرچه در یک ماه اخیر خبرهایی از آغاز اسفالت آن منتشر شد اما در روزهای اخیر این پروژه تعطیل شده است .

به گزارشمطلع الفجر،دقیقا 21 شهریور ماه سال جاری بود که با حضورمسئولان استانی و شهرستانی  روکش آسفالت این مسیر با 60 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد و قول داده شد  تا قبل از فصل سرماتکمیل طرح  به اتمام برسد اما، ظرف یک هفته اخیر ادامه روند کار متوقف شده و وسایل و ماشین آلات از این حوزه برداشته شده اند، که این اقدام باعث نگرانی و دلرنجی مردم شهرستان شده است .

 

 خبرنگارمطلع الفجردلیل این تعطیلی و توقف پروژه را از رییس اداره راه و شهر سازی  گیلان غرب جویا شده است که خروجی مصاحبه چنین است :

 

رییس اداره راه و شهر سازی در گفتگویی اظهار داشت : تا ظهر امروز  پیمانکار وسایل و ماشین آلات  را مجددا به حوزه راه سرپل ذهاب به گیلانغرب باز میگرداند و دلیل توقف هم به لحاظ روند اجرای فنی پروژه بوده است .

 

 عبدالستار فتاحی اظهار داشت : قسمت 3 کیلومتری جاده مذکور از مجاور سد زاگرس تا گردنه مله سرخ آماده روکش نبود و می بایست  لکه گیری می شد  که نیاز به وقفه ای چندین روزه به لحاظ فنی  داشت.

 

 وی همچنین ابراز داشت : به مدت چند روز نیز به دلیل مشکلاتی که در مسیر جاده پاتاق در سرپل ذهاب بوجود امده بود  پیمانکار ماشین الات را برای اسفالت به پاطاق منتقل کرد که در کل با پایان گرفتن اسفالت پاطاق و همچنین تکمیل روند لکه گیری مسیر 3 کیلومتری جاده  گیلانغرب به سرپل، ادامه فعالیت این مسیر از امروز  و فردا مجددا اغاز می شود.


عبدالستار فتاحی (رییس اداره راه و شهر سازی گیلان غرب )

رییس اداره راه و شهر سازی گیلان غرب اظهار داشت : انچه باعث توقف در آسفالت این مسیر شده همین موارد بود و دلیلی خاص دیگری در میان نبوده است که ضرورت داشت برای اطلاع رسانی به همشهریان عزیز عنوان می نمودم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد