کد خبر: 91832|11:09 - 1394/04/09
نسخه چاپی

زمان توزیع کتب درسی پایه متوسطه

 

 

 
 
 
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راه‌اندازی سیستم " نظارت و کنترل فروش کتب درسی از مدرسه تا ستاد" به صورت 24 ساعته تاکید کرد: دانش آموزان نباید به جز قیمت پشت جلد کتاب، وجه دیگری بپردازند.
 
 
 
خبرگزاری ایسنا: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راه‌اندازی سیستم " نظارت و کنترل فروش کتب درسی از مدرسه تا ستاد" به صورت 24 ساعته تاکید کرد: دانش آموزان نباید به جز قیمت پشت جلد کتاب، وجه دیگری بپردازند.

لیدا نیک روش با بیان اینکه فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی و سایر مواد آموزشی در سال تحصیلی 95-94 به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اظهار کرد: از طریق سیستم "نظارت و کنترل فروش کتب درسی"، نظارت لحظه‌ای از ستاد تا مدرسه را به صورت 24 ساعته اعمال می‌کنیم.

وی افزود: عاملان توزیع آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند و اگر تخلفی مشاهده شود برخورد می‌کنیم.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه دانش آموزان نباید جز قیمت پشت جلد، به هیچ عنوان وجه دیگری بپردازند گفت: قبلا گزارشاتی از تخلف کتابفروشی‌ها بابت سی دی، کرایه حمل و یا بهانه‌های دیگر وجه بیشتری از دانش آموزان مطالبه کرده‌اند، داشتیم اما باید بگویم تنها وجهی که دانش آموز باید بپردازد، قیمت درج شده پشت جلد کتاب است.

نیک روش افزود: کتب دوره اول و دوم متوسطه نظری در سراسر کشور به جز استان‌های تهران و البرز از 15 شهریور و در تهران و البرز از 18 شهریور توزیع خواهد شد. کتب دوره ابتدایی و فنی و حرفه‌ای و کارودانش نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی توسط مدارس توزیع خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد