کد خبر: 91663|13:53 - 1394/04/04
نسخه چاپی

خط و نشان شورا؛

زارعی:طرح استیضاح شهردار گیلانغرب با حضور 7 نماینده شوراکلید خورد

زارعی:طرح استیضاح  شهردار گیلانغرب با حضور 7 نماینده شوراکلید خورد
مطلع الفجر : رییس شورای شهر گیلانغرب گفت : اقای شهردار توان "نه" گفتن به اطرافیان خود را نداشت و ظرف مدت یک سال در جهت ارتقاء خدمات ، حتی یک نفر را در مجموعه شهرداری جابجا نکرد لذا بر اساس ماده ۷۳قانون شوراهای اسلامی، اعضای شورا زمینه استیضاح شهردار را کلید زدند.

رییس شورای اسلامی شهر گیلانغرب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارمطلع الفجرگفت : طرح استیضاح شهردار گیلانغرب صحت دارد و شب گذشته با وجود مشغله و عدم حضور شهردار جلسه استیضاح کلید خورد.

زارعی ابراز داشت :  بر مبنای هماهنگی های قبلی 7 نفر اعضای شورای شهر به این نقضه نظر رسیدند که باید به منظور شفافیت در امر  مولفه هایی نظیر کاهش در امد شهرداری از زمان تصدی نامبرده بستر استیضاح شهردار با  تقدیم طرح سوالاتی کلید بخورد.

 

 رییس شورای شهر گیلانغرب ابراز داشت: اقای شهردار توان "نه" گفتن به اطرافیان خود را نداشت و ظرف مدت یک سال، حتی یک نفر را در مجموعه شهرداری  با هدف ارتقاء سطح خدماتو کیفیت ان جابجا نکرد ، لذا بر اساس ماده ۷۳قانون شوراهای اسلامی، اعضای شورا  زمینه استیضاح شهردار را کلید زدند.

وی ادامه داد :یکی از کارهایی که در طرح سوال از شهردار مهم بوده واگذاری زمین به اداره مخابرات شهرستان است که در این راستا بدون هیچ هماهنگی با شورای شهر کارها انجام و واگذاری مصوب شده است.

وی از دیگر دلایل استیضاح ، را برخی نارضایتی های مردمی و همچنین افول سطح در امد زایی شهرداری عنوان  و ادامه داد: در زمان تصدی آقای باوند پور در آمد های شهرداری به شدت کاهش پیدا کرده و ما معتقدیم باید به جای اینکه در کارهای مردم  قانونی خشک و بدون انعطاف  اعمال شود میبایست با مردم به نرمی و با زبان تعامل حرف زد تا زمینه ارتباط مثبت و قوی تر فراهم شود.

وی درخصوص مراحل استیضاح گفت :با حضور اعضاءی شورای اسلامی شهر سوالاتی از ایشان مطرح شده که به دلیل عدم حضور آقای شهردار در جلسه  سوالات به شهرداری ارسال شده و ما منتظر نتیجه امر هستیم.

 رییس شورای شهر گیلانغرب در پایان این گفتگو ابراز داشت : هر اقدامی که شورا انجام می دهد بی شک در جهت ارائه خدمت بیشتر به همشهریان عزیز و ارتقاء سطح خدمات از سوی شورا و شهرداری است  و ما از مردم عزیز انتظار داریم ما را در ارائه خدمت بیشتر و بهتر یاری نمایند .

این پایگاه مصمم است نقطه نظر شهردار گیلانغرب را نیز در این خصوص جویا و جوابیه و پاسخ  وی را نیز به منظور تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی نماید.

شهردار قبلی گیلانغرب به دلیل پاره ای مشکلات که انرا "عدم تعامل"  نامیدند از سمت خود استعفا داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد