سرویس: اجتماعیکد خبر: 89925|11:44 - 1394/02/29
نسخه چاپی

اکبری

نباید با شعار مشکلات جوانان را پیگیری نمود/دشمن با برنامه های ضد ارزشی و اخلاقی در کمین جوانان ماست

نباید با شعار مشکلات جوانان را پیگیری نمود/دشمن با برنامه های ضد ارزشی و اخلاقی در کمین جوانان ماست
فرماندار گیلانغرب گفت :دشمن با هدف انحراف عقیدتی ، با برنامه های ضد ارزشی و اخلاقی خود در کمین جوانان و نوجوانان ماست ،ما نباید به منظور حل مشکلات و یا تدوین برنامه ها برای اوقات فراغت جوانان به شعار اکتفا کنیم این حوزه نیازمند عمل کیفی است

به گزارش خبرنگارمطلع الفجر، فرامرز اکبری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  و اوقات فراغت تابستان اظهار داشت : به منظور  بهره مندی بیش از پیش جوانان از این فرصت می بایست برگزاری کیفی برنامه های اوقات فراغت جوانان در اولویت دستگاه های متولی قرار گیرد

فرماندار گیلانغرب برگزاری کیفی برنامه های طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان را اولویت دستگاه های متولی دانست و گفت: از همه ظرفیت های ممکن برای بهینه سازی این برنامه ها باید استفاده کنیم.

وی  با اشاره به دسیسه  دشمنان برای ضربه زدن به جوانان افزود: مشارکت جوانان بعنوان آینده سازان مملکت اسلامی در تصمیم گیرهای مسوولان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اکبری  اظهار نمود: نقش جوانان در توسعه و پیشرفت روز افزون نظام اسلامی برکسی پوشیده نیست و باید تمهیداتی اتخاذ شود تا زمینه مشارکت بیش از پیش این قشر در عرصه های مختلف فراهم شود.

وی اظهار کرد: برای بهینه سازی اوقات فراعت جوانان در فصل تابستان 45 پایگاه در گیلانغرب در نظر گرفته شده که از این تعداد 35 مرکز در مساجد شهری و روستایی تحت نظارت ارشاد و10 پایگاه نیز مربوط به آموزش و پرورش، کمیته امداد و هلال احمر است که بیش از سه هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهند داد.

مطلع الفجر:نباید با شعار مشکلات جوانان را پیگیری نمود/دشمن با برنامه های ضد ارزشی و اخلاقی در کمین جوانان ماست

فرماندار گیلانغرب ارایه آموزش امداد در تمام پایگاه ها بصورت رایگان توسط جمعیت هلال احمر را از جمله برنامه های دردست اقدام در بهینه سازی اوقت فراغت جوان اعلام کرد و گفت: همچنین در پایگاه های در نظر گرفته شده آموزش های فرهنگی، هنری، فنی و حرفه ای به جوانان ارایه خواهد شد و به شرکت کنندگان در بخش حرفه های فنی نیز گواهینامه معتبر جهاد دانشگاهی اهدا می شود.

اکبری اظهار داشت: با هدف بهینه سازی اوقات فراغت جوانان مدارس فوتبال گیلانغرب نیز به 200 نفر از علاقه مندان آموزش های لازم ارایه می هند.

وی گفت: زمین چمن روباز شهرستان نیز با صرف 450 میلیون ریال هزینه با رعایت استانداردهای لازم آماده پذیرش جوانان علاقه مند به رشته فوتبال است.

مطلع الفجر:نباید با شعار مشکلات جوانان را پیگیری نمود/دشمن با برنامه های ضد ارزشی و اخلاقی در کمین جوانان ماست

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد