سرویس: اجتماعیکد خبر: 89129|12:51 - 1394/02/07
نسخه چاپی

موزونی خبر داد:

کسب دو مدال از مسابقات نقاشی ژاپن توسط کودکان هنرمند کرمانشاهی

کسب دو مدال از مسابقات نقاشی ژاپن توسط کودکان هنرمند کرمانشاهی
مطلع الفجر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از کسب دو مدال توسط کودکان هنرمند کرمانشاهی از مسابقات نقاشی ژاپن خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ، رضا موزونی در گفتگویی  اظهار داشت: دو عضو هنرمند کانون پرورش فکری استان در مسابقه جهانی نقاشی «هیکاری» کشور ژاپن موفق به کسب مدال های نقره و برنز شدند.

 

وی افزود: در سالیان اخیر، با برنامه ریزی مناسبی که برروی کلاس های هنری مراکز استان صورت گرفته است و همچنین با جذب و بهره گیری از مربیان هنری توانمند، شاهد حضور موفق اعضای کودک ونوجوان مراکز کانون استان کرمانشاه در مسابقات جهانی بوده ایم.

 

موزونی، روند حضور موفقیت آمیز  کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در مسابقات جهانی را مرهون تلاش های صورت گرفته در مراکز کانون دانست و اظهار امیدواری کرد این مسیر پیشرفت، همچنان ادامه یابد.

 

مدیر کل کانون استان همچنین با اشاره به جایگاه ویژه این استان در سطح کشور نیز گفت: کانون استان کرمانشاه، در سالیان اخیر،با توجه به پیشینه فرهنگی و هنری استان، توانسته است خود را به عنوان یکی از غنی ترین استان های فرهنگی و هنری در سطح کشور معرفی کند.

 

موزونی در رابطه با مسابقه نقاشی«هیکاری» که همه ساله در ژاپن برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه در سال 2014 به موضوع «کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده» اختصاص یافته بود.

 

وی افزود: جایزه نقره این مسابقه به «یگانه چوبتاشانی» 8 ساله از مرکز هوانیروز کرمانشاه و جایزه برنز نیز به «حسین نیری» 11ساله از کوزران کرمانشاه اختصاص یافته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد