سرویس: تازه های خبرکد خبر: 5362|08:18 - 1391/11/13
نسخه چاپی

در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران، ما در کنار ایران نخواهیم بود

در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران، ما در کنار ایران نخواهیم بود
مطلع الفجر-امریکا به ایران آخرین فرصت را داده است تا دست از فعالیتهای هسته ای خود بردارد و در صورت اینکه ایران حاضر به این کار نشود، برای حل مسئله اتمی ایران،اسرائیل به ایران حمله نظامی خواهد کرد و در این میان کومله (شاخه عبدالله مهتدی) در صورت وقوع این جنگ،در کنار ملت ایران نخواهد بود!

گروه سیاسیـروز جمعه جاری ششم بهمن ماه برابر با 25 ژانویه 2013 میلادی،فراکسیون پارلمان حزب سوسیالیست با همکاری دفتر اطلاعات حزب پارلمان سوسیالیست هلند،به میزبانی گروهک کومله شاخه عبدالله مهتدی، در کنفرانسی تحت عنوان"احتمال وقوع جنگ و حمله نظامی اسرائیل به ایران و واکنش کومله در صورت بروز این جنگ"شرکت کردند.

به گزارشبولتن نیوز، گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله مهتدی، هدف از برگزاری این کنفرانس را مرتبط دانستند به اینکه: آخرین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی حاکی از آن است که مقرات و مراکز اتمی در داخل ایران،فعال هستند و با توجه به اینکه ایالات متحد امریکا تا اول ماه مارس 2013 میلادی،به ایران آخرین فرصت را داده است تا دست از فعالیتهای هسته ای خود بردارد و در صورت اینکه ایران حاضر به این کار نشود،برای حل مسئله اتمی ایران،اسرائیل به ایران حمله نظامی خواهد کرد و در این میان کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران(شاخه عبدالله مهتدی)در صورت وقوع این جنگ،در کنار ملت ایران نخواهد بود!

و در این خصوص گروهک کومله با میهمانان دعوت شده به این کنفرانس ضد ایرانی،بحث و تبادل نظر کردند. در این کنفرانس اشخاص مهمی از پارلمان و اطلاعات هلند شرکت داشتند. از جمله این افراد هاری وان بومل عضو پارلمان و سخنگوی امور خارجه هلند در حزب سوسیالیست،خیلس پلوخ مسئول خاورمیانه و ایران وزارت خارجه کشور هلند و همچنین کیس وان در پیل کارشناس و استاد ارتباطات بین الملل،کیس هومن از انستیتو ارتباطات بین المللی و ناصر کلانتر جاسوس موساد در قالب استاد فیزیک هسته ای و تعدادی دیگر. در این کنفرانس هر یک از شرکت کنندگان نظرات خود را در خصوص: احتمال وضوع جنگ و حمله نظامی اسرائیل به ایران و ارزیابی نیروها و جریانها و احزاب کردستان ایران در این خصوص و... بیان داشتند و در خصوص تک تک این موارد،بحث و تبادل نظر کردند. نماینده وزارت خارجه هلند،به مسئله حقوق بشر در کردستان ایران پرداخت و اعلام کرد که نباید مسئله حقوق بشر زیر سایه برنامه اتمی ایران از یاد برود. نماینده وزارت خارجه هلند همچنین از کومله مهتدی برای برگزاری این کنفرانس و دعوت از آنان تشکر کرد! در پایان پس از بحث و گفتگوهای مختلف و ضد ایرانی،میزبان یعنی کومله مهتدی به دفاع از تصمیم اسرائیل در خصوص اینکه اگر تا آخرین مهلت داده شده از سوی ایالات متحد آمریکا یعنی اول مارس 2013 ایران با آنها همکاری نکند و به حرفشان گوش ندهد،به ایران حمله نظامی خواهد کرد،پرداختند.

عبدالله مهتدی در این کنفرانس موضع کومله را چنین اعلام کرد:اگر کشور دوست ملت کرد و کومله،به ایران حمله نظامی کند،بطور صد در صد کومله،پشت ایران نخواهد بود و در کنار ملت ایران قرار نخواهد گرفت! از سوی کومله عبدالله مهتدی،کیوان فرامرزی مسول دفتر ارتباطات بین المللی کومله در هلند و کژال ایلخانی زاده مسئول کومله زنان کردستان ایران در کشور هلند شرکت داشتند. لازم به ذکر است که در حاشیه این کنفرانس چندین دیدار و گفتکو و مذاکرات بین هیات کومله و میهمانان انجام شد. هیات کومله همچنین از دولت هلند درخواست کرد تا به جمهوری اسلامی برای آزادی دو تروریست زندانی در آستانه اعدام،لقمان و زاینار مرادی، فشار وارد کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد