سرویس: کرمانشاهکد خبر: 110141|10:04 - 1396/02/21
نسخه چاپی

با هدف توسعه اقتصاد و هنر؛

اولین نگارخانه دیجیتالی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد

 اولین نگارخانه دیجیتالی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد
مطلع الفجر: با هدف توسعه اقتصاد و هنر، اولین نگارخانه دیجیتالی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارشمطلع الفجر، اولین نگارخانه دیجیتال غرب کشور در کرمانشاه با حضور رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشورافتتاح و راه‌اندازی شد.

 

فتاح مومنه، مسئول روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه، گفت: این نگارخانه، نخستین نگارخانه دیجیتالی کشور مجهز به ۴۵ دستگاه دیجیتال با قابلیت معرفی اثر و اعلام نظر مخاطب است.

 

مومنه، هدف از برپایی این نگارخانه را در راستای توسعه اقتصاد و هنر برشمرد و اظهار کرد: آثار گردآوری شده در این مراسم توسط اساتید مرکز فرهنگ و هنر واحد یک کرمانشاه خلق شده اند.

 

وی با اشاره به ارائه آثار خلق شده در حوزه هنرهای تجسمی در این نگارخانه، بیان کرد: امکانات دیجیتالی استفاده شده در این نگارخانه امکان اعلام نظر مخاطب در قالب اینکه اثر را می پسندم یا نمی پسندم فراهم شده است.

 

مسئول روابط عمومی دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی کرمانشاه عنوان کرد: خالق اثر با درج فایل صوتی که حاوی مشخصات اثر، مفهوم هنری و دیدگاه هنرمند از خلق اثر، تاریخ تولید و ویژگی های آن است، شناخت درستی از آن را به مخاطب عرضه می کند.

 

مومنه، در پایان با اشاره به تحصیل قریب به یک هزار دانشجو در این مرکز، یادآور شد:  براساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز فرهنگ و هنر کرمانشاه به عنوان مرکز فرهنگی برتر کشور شناخته شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد