کد خبر: 109883|14:08 - 1396/01/23
نسخه چاپی

رییس دادگستری گیلانغرب ؛

با تبلیغات زود هنگام کاندیداها به عنوان تخلف برخورد خواهد شد+ تصویر

با تبلیغات زود هنگام  کاندیداها به عنوان تخلف  برخورد خواهد شد+ تصویر
مطلع الفجر:رییس دادگستری گیلانغرب هرگونه تبلیغات زودهنگام پیش از فرآیند زمان بندی تعیین شده انتخابات را تخلف عنوان نمود.

 به گزارش خبرنگار  مطلع الفجر  ،ستاد پیشگیری از جرائم و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرستان گیلانغرب تشکیل شد.

رئیس دادگستری شهرستان گیلانغرب در خصوص این ستاد و حیطه مسئولیتی آن اظهار داشت : این ستاد مرکب مجموعه شورای تامین شهرستان ، مسئولین دفاتر شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و مسئول اداره فرهنگ ارشاد اسلامی با مسئولیت رئیس دادگستری شهرستان بعنوان رئیس ستاد است که جرائم و تخلفات انتخاباتی را در هردو بخش ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهروروستا رصد می نماید.

  علی خسروی فر با تاکید بر ضرورت توجه داوطلبان به قانونمداری و رعایت قانون در برنامه های تبلیغاتی خود هرگونه تبلیغات زودهنگام پیش از فرآیند زمان بندی تعیین شده انتخابات را تخلف عنوان نمود .

وی ابراز داشت:داوطلبان لازم است خودرا نسبت به رعایت این امر کاملا ملزم بدانند خسروی فر همچنین از اجرای نشست و جلسات توجیهی برای مدیران سایت ها و کانالهای اجتماعی و شبکه های فعال نیز خبرداد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد