کد خبر: 109658|17:07 - 1395/12/24
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامي گيلان غرب ؛

با عوامل نا امنی در چهارشنبه آخرسال برخورد می شود/ در این روز والدین فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند

 با عوامل نا امنی در چهارشنبه آخرسال برخورد می شود/ در این روز والدین فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند
مطلع الفجر:فرمانده نیروی انتظامی گیلان غرب گفت:اقدامات پلیس در چهارشنبه آخر سال پیشگیرانه است با این وجود با عوامل مخل نظم و امنیت عمومی بطور قاطع برخورد خواهد شد.

سرهنگ محسن ويسي  در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجراظهار داشت: نیروی انتظامی همواره تامین کننده امنیت و رفاه شهروندان عزیز است و در خصوص کنترل حوادث چهارشنبه آخر سال نیز جلسات و هماهنگی های مشترک  زیادی را با ادارات امداد رسان  هلال احمر ، فوریت های پزشکی و سایر مراجع محترم  متولی برگزار شده که همه در راستای استقرار نظم و امنیت عمومی در شهر است .

وی با عنوان اینکه نیروی انتظامی در آیین چهارشنبه آخر سال در اجرای وظایف محوله تمام جوانب را رعایت و در نشر گرفته همچنین از استقرار گشتهای محسوس و نا محسوس در سطح شهر و محله محور بودن این ماموریت همزمان با  چهارشنبه آخر سال خبر داد .

سرهنگ ویسی ابراز داشت:نیروی انتظامی  وظیفه تامین امنیت و ارامش شهروندان  را برعهده دارد و اگر فرد و یاافرادی برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و از فضای چهار شنبه سوری  سو استفاده  کنند  به شدت برخورد خواهد شد.دارد و البته برای استقرار نظم و امنیت همواره نیازمند همیاری و همکاری مردم عزیز است .

وی همکاری مردم را در آیین چهارشنبه آخرسال مهم و ضروری دانست و از والدین خواست در این روز فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند  و نگذارند شادی های چند ساعته و کاذب  با غفلت خسارتهای جبران ناپذیری  را به بار آورد.

http://matlaelfajr.ir/sites/default/files/fullimages/1394/09/29/img_0160.jpg

 فرمانده نیروی انتظامی گیلانغرب با دعوت شهروندان به همکاری  و مشارکت در امر استقرار نظم و اسایش عمومی  اذعان کرد: به منظور کاهش حوادث احتمالی چهار شنبه سوری  از خانواده ها انتظار داریم در مکان هایی که آیین چهارشنبه آخر سال برگزار می شود با نیروی انتظامی همکاری لازم را به عمل اورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد