سرویس: کرمانشاهکد خبر: 109335|13:32 - 1395/11/24
نسخه چاپی

جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کرمانشاه؛

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه در بهبود وضع استان موثر خواهد بود

 تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه در بهبود وضع استان موثر خواهد بود
مطلع الفجر: جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان عنوان دار ورزش استان کرمانشاه با حمایت از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این استان، تشکیل چنین گروه هایی را در بهبود وضع کرمانشاه موثر ارزیابی کردند.

به گزارشمطلع الفجر  به نقل ازمرصاد اسپورت،محمدحسین محبی قهرمان اسبق کشتی جهان و از پیشکسوتان کشتی کشور، مریم هاشمی قهرمان ووشو جهان، سعید احمدی قهرمان کاراته جهان، محمدخالوندی قهرمان پارالمپیک و جهان، بهنام سهرابی نایب قهرمان رشته فوتبال پارالمپیک و فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا افرادی بودند که در گفت و گوهای جداگانه با خبرنگار مرصاد اسپورت به حمایت از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه پرداختند.

 

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه می تواند به حل بسیاری مشکلات کمک کند

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تشکیل گروه هایی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه که هدف و راهشان مشخص است می تواند به حل بسیاری از مشکلات استان کمک کند.

 

محمد حسین محبی با اشاره به وجود محرومیت در استان و وجود جوانان بیکار در کرمانشاه، یادآوری کرد: تلاش برای بهبود وضعیت و کمک به جوانان اقدامی خداپسندانه و پهلوانانه است که هر کسی در این استان باید در این راستا تلاش کند.

 

قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه نیز اقدامی موثر و در راستای رفع و یا کاهش مشکلات موجود است که قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.

 

وی در پایان و با بیان اینکه هر قدر شاهد تشکیل چنین گروه هایی باشیم وضعیت بهتری در جامعه ایجاد و نفع اصلی آن به مردم خواهد رسید، اظهار کرد: تلاش هر قدر اندک هم که باشد مطمئنا گره گشا و برطرف کننده خیلی از مشکلات جامعه و شهر و دیار ما خواهد بود و امیدوارم این جبهه تازه تشکیل یافته در استان در کارشان موفق باشند.

 

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موثر و مفید خواهد بود

 

قهرمان سه دوره رقابت های ووشوی جهان گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه با توجه به اهدافی که دنبال می کنند قطعا موثر و مفید خواهد بود.

 

مریم هاشمی با بیان اینکه امروزه به هر کشوری که نگاه کنیم می بینیم که با کمی و ها و کاستی هایی نیز مواجه است و در این بین ایران هم از این قضیه مستثنی نیست، گفت: تلاش برای رفع این کاستی ها و مشکلات دیگری که در کشور وجود دارد اقدامی شایسته است که باید از سوی تمام گروه ها و اقشار مختلف مردم برگزار شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه منشاء خیر باشد و شاهد اقدامات خوبی از سوی آن ها برای پیشبرد امور باشیم.

 

 تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه می تواند گره گشای برخی مشکلات باشد

 

قهرمان وزن 67- کیلوگرم کاراته جهان با حمایت از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه، گفت: این گروه و سایر گروه های مشابه می توانند گره گشای برخی از مشکلات جامعه باشند، کشورمان با داشتن ظرفیت ها و استعدادهای فراوان شرایط بسیار خوبی برای پشرفت دارد و اگر همه مردم و گروه ها در کنار مسئولان تلاش کنند قطعا این پیشرفت حاصل می شود.

 

سعید احمدی افزود: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه نیز می تواند حرکت خوبی برای توسعه و پیشرفت بیشتر در استان باشد و گره از برخی مشکلات بازکند.

 

وی گفت: تلاش همه جانبه و تبعیت از فرامین رهبری می تواند زمینه ای فراهم کند تا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و سایر گروه های مشابه که با هدف خدمت به نظام و انقلاب تشکیل می شوند، بتوانند موفق تر عمل کنند و امیدوارم روزی فرا برسد که شاهد درخشش ایران اسلامی در تمامی عرصه ها و میدان ها باشیم.

 

باید از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه حمایت شود

 

قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل با حمایت از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه، این اقدام را کاری پسندیده و لازم توصیف کرد و گفت: باید با تمام توان از چنین گروه هایی که قصد خدمت دارند، حمایت شود.

 

محمد خالوندی با تاکید بر اینکه تشکیل چنین جبهه هایی باعث بهبود وضعیت جامعه و توجه بیشتر مسئولین به مشکلات مردم خواهد شد، افزود: در کشورمان هر کسی به سهم خود باید در راستای بهبود وضعیت جامعه کمک کند، چرا که همه ما در قبال کشور و شهر و دیار خود مسئول هستیم.

 

خالوندی یادآوری کرد: خود من هم به یک ورزشکار و عضوی کوچک از این جامعه وظیفه خود می دانم در راستای تحقق اهداف انقلاب حرکت کنم.

 

 تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه در راستای اهداف نظام است

 

عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران که مدال نقره رقابت های پارالمپیک 2016 ریو را کسب کرد، گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مطمئنا در راستای اهداف نظام صورت گرفته است.

 

بهنام سهرابی با اعلام اینکه تشکیل چنین گروه هایی مطمئنا به سود جامعه و در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: کمک به بهود اوضاع کشور و تلاش برای رفع مشکلات مردم هدف مقدسی است که همه باید آن را دنبال کنیم.

 

وی گفت: گروه هایی نظیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می توانند برای بهبود وضعیت بسیار موثر باشند و خوب است که از آن ها حمایت شود و هر کسی در هر مسئولیتی که هست با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید تلاش کند تا استعدادهای کشور شکوفا و کژی های جامعه اصلاح شود.

 

 تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه در بهبود وضع استان موثر خواهد بود

 

قهرمان بوکس آسیا با تاکید بر اینکه تشکیل گروه و جبهه های مردمی نظیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای بهبود وضعیت آن موثر خواهد بود، اظهار کرد: چنین گروه هایی که افراد دلسوزی هم در آن عضو هستند می تواند برای بهود وضعیت معیشتی مردم مفید فایده باشد.

 

فروتن گل آرا با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و مبارزه با فساد اداری و اقتصادی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار داشته است، گفت: هر گروهی که این هدف را دنبال کند کارش مقدس خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: مطمئنا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه همان خط رهبری را دنبال خواهند کرد و امیدوارم تلاش های آنان در کوتاه مدت بتواند هویدا شود.

 

ملی پوش بوکس ایران در پایان گفت: هر ایرانی وظیفه دارد هرچه را که در توان دارد رو کند تا ایران اسلامی روز به روز مقتدر تر از قبل شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد