کد خبر: 109279|12:58 - 1395/11/20
نسخه چاپی

گزارش؛

واگذاری تسهیلات بلا عوض ساخت مسکن به 19مدد جوی کمیته امداد گیلانغرب+ تصاویر

واگذاری تسهیلات بلا عوض ساخت مسکن به 19مدد جوی کمیته امداد گیلانغرب+ تصاویر
مطلع الفجر:یکی از مؤلفه های مهم در بحث توانمند سازی مددجویان کمیته امداد که از بضاعت مالی لازم محرومند ،تامین مسکن خانواده هاست .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،یکی از مؤلفه های مهم در بحث توانمند سازی مددجویان  کمیته امداد که از بضاعت مالی  لازم محرومند ،تامین مسکن خانواده هاست و امروزه یکی از پیچیده ترین مسائل در کشور ما تامین مسکن است.

در برهه کنونی  قشر وسیعی از مردم، از جمله طبقات محروم و کم در آمد جامعه با مشکل مسکن مواجه هستند و  در این میان  نهاد خدوم و تلاشگر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از نهادهای حمایتی مسئله مسکن مددجویان خود را از نظر دور نداشته است .

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت :در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  برای 15 خانوار  روستایی  که به هر کدام از انها مبلغ 100 میلیون ریال و به 4 خانوار شهری هرکدام مبلغ 200 میلیون ریال هزینه به صورت بلا عوض  جهت ساخت  واحدهای مسکونی  اهدا شده است .

علی اصغر برق پور تصریح کرد : نهاد مقدس کمیته امداد،در کنار سایر خدمات خود، در راستای تامین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری مددجویان مورد حمایت، در امر تامین مسکن آن ها فعالیت ها و خدمات ارزنده و قابل توجهی داشته است  کما اینکه در 10 ماه گذشته نهادکمیته امداد گیلانغرب  مبلغ 890 میلیون ریال برای تعمیرات مسکن مدد جویان هزینه کرده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد