کد خبر: 108883|14:27 - 1395/10/26
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گیلانغرب خبر داد؛

تخصیص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مدارس گیلانغرب

تخصیص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مدارس گیلانغرب
مطلع الفجر: سرپرست فرمانداری گیلانغرب، از تخصیص 2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار برای بهسازی و بازسازی مدارس این شهرستان خبر داد.

 به گزارش مطلع الفجر،فرهاد همتی در گفتگویی  اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته احداث یک باب سرسرای چند منظوره ورزشی در شهر گیلانغرب نیز در دست اقدام است که با بهره برداری از این طرح، مشکل کمبود فضاهای ورزشی تا حد زیادی رفع می شود.

وی میزان اعتبار در نظر گرفته شده از محل اعتبارات استانی برای اجرای این طرح نیز را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهارداشت: این طرح در آستانه تجهیز و بهره برداری است.
وی تحقق مشارکت های مردم، نظارت مردم بر آموزش وپرورش، بهره گیری از تمام امکانات، توجه به توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، تسهیل در اجرای فعالیت ها و برنامه های آموزشی را از مهم ترین اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش بیان کرد که از حیث جامع بودن و نگاه تمرکز زدایی در برنامه ها، از بهترین قانون های مصوب در نوع خود است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب توجه به دستگاه تعلیم و تربیت را از رویکردهای جدی دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
همتی، با تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های خیران مدرسه ساز، بیان کرد: بهره گیری از خیران مدرسه ساز و مشارکت و همراهی بیش از پیش اقشار مختلف با دستگاه تعلیم و تربیت، علاوه بر رفع مشکل و کاستی های موجود، عامل مهمی در نهادینه کردن فرهنگ علم آموزی در جامعه است./ایرنا

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد