سرویس: پیشنهاد سر دبیرکد خبر: 107106|12:01 - 1395/08/05
نسخه چاپی

در سال منتهی به انتخابات؛

سهم خواهی ها از دولت آغاز شد/ نامه جمعی از نمایندگان به دولت برای دریافت "سهم" از کرسی وزارت خانه ها+ سند

سهم خواهی ها از دولت آغاز شد/ نامه جمعی از نمایندگان به دولت برای دریافت "سهم" از کرسی وزارت خانه ها+ سند
مطلع الفجر: در جریان عزل سه وزیر در حالی که تا 6 ماه دیگر وعده های دولت به اقوام و یا احزاب سیاسی کشور محقق نشده است، برخی از جریان ها سهم خواهی خود را از دولت آغاز کرده اند.
 
 
 

به گزارشمطلع الفجر؛ با نزدیک تر شدن زمان برگزاری انتخابات سال 96 و در حالی که تنها 6 ماه تا پایان عمر دولت باقی مانده است، سهم خواهی ها از دولت آغاز شده است.

 

در جریان عزل سه وزیر در حالی که تا 6 ماه دیگر وعده های دولت به اقوام و یا احزاب سیاسی کشور محقق نشده است، برخی از جریان ها سهم خواهی خود را از دولت آغاز کرده اند.

 

در همین راستا برخی از نمایندگان نامه را تنظیم و به روحانی ارسال کرده اند تا از این طریق بتوانند روحانی را به یاد وعده های خود بیندازند.

روحانی در حالی 4 سال اول خود را آغاز کرد که با وعده های فراوان به اقشار و احزاب مختلف توانست آرای آنها را کسب کند اما اکنون با گذشت 4 سال نتوانست این وعده ها را عملیاتی کرده و از همین رو این نامه و درخواست هایی از این دست را می توان نقطه ریزش بدنه اجتماعی دولت در انتخابات پیش رو دانست.

 

وعده های غیر قابل اجرای روحانی باعث شده است که مطالبات هرچند غیر قانونی از وی زیاد شود که نمونه آنها را می توان در وعده رفع حصر دید.

 

با توجه به اینکه دولت نتوانسته است بسیاری از وعده های خود را در جامعه عملی کند و همچنین مشکلات معیشتی مردم همچنان بر خلاف شعار های اولیه پا برجا مانده است، احتمال ریزش آرای روحانی برای انتخابات آینده بسیار زیاد است و همین موضوع دولت را نگران کرده.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد