کد خبر: 107019|10:34 - 1395/07/30
نسخه چاپی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در گیلانغرب

 برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در گیلانغرب
مطلع الفجر:رییس اداره ورزش و جوانان گیلانغرب از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشمطلع الفجر،سیروس محمدیاری در گفت و گو یی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی مسیر پنج کیلومتری از مقابل استادیوم ورزشی شهدای گیلانغرب تا کیلومتر چهار جاده به سمت اسلام آبادغرب را پیاده طی کردند.
وی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه ذکر کرد و گفت: در پایان به 30 تن از شرکت کنندگان هدایایی به قید قرعه اهدا شد.
وی از کسب رتبه برتر اداره ورزش و جوانان گیلانغرب در سطح استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: این عنوان در پی ارزیابی انجام گرفته از عملکرد شهرستان ها توسط اداره کل ورزش و جوانان استان محقق شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان گیلانغرب بیان کرد: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی از جمله اقدام های موثر در این شهرستان بود که در ارزیابی مورد نظر، لحاظ شده است.
محمدیاری ادامه داد: افزایش آمار ورزشکاران سازمان دهی شده، پرورش ورزشکاران برتر و معرفی به تیم های ملی ، میزبانی مسابقه های کشوری، سامان دهی باشگاه های بخش خصوصی و مدارس فوتبال، توسعه ورزش های همگانی ، توسعه مکان های ورزشی و زمین های ورزشی روستایی و جشنواره های مرتبط با حوزه جوانان در یکسال از جمله شاخص های انتخاب اداره ورزش و جوانان گیلانغرب در کسب عنوان برتر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد