سرویس: کرمانشاهکد خبر: 106547|09:47 - 1395/07/05
نسخه چاپی

رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

تصادفات فوتی در صحنه 42 درصد کاهش یافت/ توقیف 577 دستگاه مسافربر شخصی

تصادفات فوتی در صحنه 42 درصد کاهش یافت/ توقیف 577 دستگاه مسافربر شخصی
مطلع الفجر:رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از کاهش 42 درصدی تصادفات در صحنه خبر داد.
 
 
 

به گزارشمطلع الفجر،سرهنگ محمد مرادی در گفت و گو باپاک پرس، با ارائه آمار شش ماه نخست امسال اظهار داشت: بر اساس آمار پلیس راهور تصادفات فوتی در محل حادثه 42 درصد کاهش داشته اما در نهایت آمار تصادفات فوتی به طور کلی به دلیل محاسبه فوت افراد زخمی طی روزهای پس از تصادف توسط پزشکی قانونی از کاهش 9 درصدی حکایت دارد.

 

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین تصادفات جرحی در محل حادثه پنج درصد و در مجموع تصادفات فوتی و جرحی کاهش پنج درصدی را نشان می دهد.

 

سرهنگ مرادی درباره خودرو و موتورسیکلتهای توقیفی گفت: طی شش ماه اخیر چهار هزار و 880 موتور سیکلت و 577 دستگاه مسافربر شخصی توقیف شده است.

 

وی با اشاره به طرح های در دست اجرا افزود: علاوه بر اجرای طرح زوج  و فرد از نیمه شهریور ماه طرح بازگشایی مدارس نیز در تمام مدارس منتهی به خیابان های اصلی از روز گذشته در سطح استان آغاز شده است.

 

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اجرای طرح اربعین در ایام مربوطه خبر داد و درباره سایر طرح ها نیز عنوان کرد: همچنین به طور متناوب در طول هر هفته دو طرح ترافیکی از جمله برخورد با تلفن همراه در حین رانندگی اجرا می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد