سرویس: کرمانشاهکد خبر: 106508|10:27 - 1395/07/04
نسخه چاپی

رئیس جمعیت هلال احمر جوانرود خبر داد:

آغاز دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده نجاتگران هلال احمر اورامانات در شهرستان جوانرود

آغاز دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده نجاتگران هلال احمر اورامانات در شهرستان جوانرود
مطلع الفجر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود گفت: دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده با حضور نجاتگران و امدادگران هلال احمر شهرستانهای اورامانات به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود آغاز شد.
 
 
 

به گزارش مطلع الفجر رحیم سبحانی تبار در گفتگو با جوانرود هه والاظهار داشت:  برگزاری دوره تخصصی جستجو ونجات درجاده برادران بصورت منطقه ای و ویژه شعب  شهرستانهای جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی از امروز  به میزبانی جمعیت هلال احمر جوانرود آغاز  شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود افزود: این دوره تخصصی  به مدت  پنج  روز از تاریخ سوم مهر ماه الی هفتم مهرماه سال 1395 با حضور نجاتگران و امدادگران هلال احمر شهرستانهای اورامانات در محل جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود برگزار می شود که آموزشهای لازم در مباحث تخصصی از قبیل حوادث جاده ای، وظایف نجاتگرجاده، مروری برمباحث کمک های اولیه، طرح عملیاتی نجات در جاده، ایمنی و ارزیابی ، آشنایی با تجهیزات نجات در جاده و کار با آن، ترابری در جاده، طناب و دستیابی و رهاسازی مصدوم و مدیریت سانحه به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی ارائه می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: انجام عملیات نجات در شرایط مختلف آب و هوایی در انواع تصادف، انواع شوک، ارزیابی و مدیریت صحنه حادثه و اصول نجات در سوانح ترافیکی از دیگر موضوع های این دوره آموزشی بود.

 

 رئیس جمعیت هلال احمر جوانرود  یاد آور شد:  از اهداف برگزاری این دوره آموزشی، ارتقاء توان امدادگران و افزایش کارآیی آنان در حوادث جاده ای، پاسخگویی به موقع  و مناسب و ارائه کمکهای لازم به مصدومان حوادث جاده ای  است.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد