کد خبر: 106376|09:56 - 1395/06/28
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب خبر داد:

مراسم بزرگ روز مقاومت مردم گیلانغرب و افتتاح یادمان شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس

مراسم بزرگ  روز مقاومت مردم گیلانغرب و افتتاح یادمان شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس
مطلع الفجر:فرمانده سپاه گیلانغرب با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:مراسم گرامی داشت روز مقاومت مردم گیلانغرب و افتتاح یادمان شهدای گمنام از شاخص ترین برنامه ها، است

 سرهنگ معصومعلی محمدی در گفتگو بامطلع الفجرضمن برنامه های بزرگداشت هفته دفاع اظهار داشت: هفته دفاع مقدس منشوری از رشادتها ، ایثار و پایمردی مردمانی جسور و انقلابی بود که برای دفاع از ارمانها و میهن خود تا پای جان  دفاع کردند و نهایتا پیروز میدان دفاع مقدس  شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب با اشاره به مقاومت بی بدیل و مثال زدنی مردم گیلان غرب در 8 سال دفاع مقدس به روز مقاومت مردم گیلان غرب اشاره کرد و افزود:حقیقتاچهار مهرماه  به عنوان روز مقاومت مردم گیلان غرب در دفاع مقدس ،نه تنها برای گیلانغرب بلکه برای کل استان کرمانشاه روزی افتخار آفرین و بیاد ماندنی است.
 

سرهنگ محمدی مقاومت و دفاع را برگرفته از عمق ایمان و غیرت خواند و  تصریح نمود:ان روز که دشمن به آب و خاک این کشور طمع کرده بود به راستی  چه تحسین بر انگیزانه  مردم این دیار با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در ادامه نیز بعنوان اولین شهرستانی بودند که خود هسته مقاومت بومی را تشکیل دادند.

 

وی بابیان اینکه همه آنچه که نظام اسلامی دارد از مردم است اذعان نمود: مراسم روز مقاومت مردم گیلانغرب امسال  با توجه به شرایط  موجود در 7 مهرماه با حضور با شکوه همه اقشار و یادگاران دفاع مقدس با سخنرانی  ریاست کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حضور نماینده ای ویژه از دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گیلان غرب ایجاد نمایشگاههای ادوات و تجهیزات و صنایع دستی ،گردشگری و دست پخت های محلی و بومی وبرگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  از دیگر برنامه های ویژه این روز اعلام نمود.


مراسم سالروز حماسه مردم گیلانغرب برگزار می شود/ برگزاری بیش از یکصد برنامه هفته دفاع مقدس در گیلانغرب

سرهنگ محمدی در ادامه ضمن اهمیت نکوداشت و یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت : برگزاری آیین گلباران مزار شهدا ، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ، دیدار با خانواده شهدا ،مراسم بزرگ روز مقاومت گیلان غرب ، برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی خانوادگی  و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از مهمتری برنامه های این هفته در گیلان غرب است .

وی تصریح نمود : همچنین سخنرانی قبل از خطبتین نماز جمعه فرمانده سپاه ،زنگ مقاومت ، افتتاح یادمان شهدای گمنام ، افتتاح یادمان شهدای مطلع الفجر از جمله دهها برنامه شاخصی است که در شهرستان گیلان غر بهمزمان با هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد