کد خبر: 106018|14:17 - 1395/06/02
نسخه چاپی

در اولین روز از هفته دولت انجام شد ؛

دیدار مسئولان دستگاههای اجرایی گیلان غرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر

دیدار مسئولان دستگاههای اجرایی گیلان غرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر
مطلع الفجر:درنخستین روز از هفته دولت مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گیلانغرب به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

 به  گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در نخستین روز از هفته دولت مدیران  دستگاههای اجرایی شهرستان گیلانغرب به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

  امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این دیدارطی سخنانی گفت هفته دولت درواقع هفته خدمت است وخدمت به مردم قطعا رضایت خدواند را بدنبال دارد.
http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=cf10bbca-04cf-4618-a2e6-ec2910c58aa3
 

حجت الاسلام والمسلمین مهری افزود:مردما همواره در همه عرصه ها یار ویاور نظام و در کنار دولت بوده اند و اینجاست که درکشور ما خدمت کردن ارزش مضاعفی دارد.

وی اظهارداشت: شاخصه وامتیاز انقلاب اسلامی ایران در این است که مدیران آن از خود مردم هستند و دولت اسلامی هم درواقع یعنی مردمی بودن ودرد مردم را متوجه بودن .

 

امام جمعه گیلانغرب با تجلیل از خدمات واقدامات دولت گفت: سیاه نمایی مطلق علیه دولت شرعا واخلاقا حرام است و سفید نمایی مطلق هم مدیران را از ضعف ها وکاستی ها غافل میکند لذا مدیران بیان مشکلات را یک فرصت برای بهتر شدن خدمات بدانند چرا که با همدلی وهمزبانی میشود خیلی از مشکلات را حل کرد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای تکمیل پروژه ها و طرحهایی که هفته دولت  در این شهرستان به بهره برداری می رسند  144 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=114e6b1b-465b-404c-a39f-f2abcadf0222

وی تصریح کرد :ضمن اینکه تنها در بخش کشاورزی طی سه سال گذشته بیش از 4000 هکتار اراضی دیم به آبی تبدیل شده و تبدیل 3000 هکتار دیگر در دست اجراست و در سایر بخش ها هم نظیر بهسازی راهها و شبکه های آب آشامیدنی روستایی و گاز رسانی 390 میلیارد ریال طی سه سال گذشته برای روکش آسفالت 183 کیلومتر راه و احداث وتکمیل مجتمع های آبرسانی هزینه شده است .

فرماندار همچنین از اختصاص 27 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع آبرسانی دهستان چله با پوشش 34 روستا خبرداد و گفت این پروژه تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد