کد خبر: 105323|12:09 - 1395/05/03
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

سالروز عمليات افتخارآميز مرصاد در واقع سالروز ثبت يك نام بزرگ در ادبيات انقلاب و دفاع مقدس است/برخورد کشورهای غربی در مواجهه با تروریست دوگانه است

سالروز عمليات افتخارآميز مرصاد در واقع سالروز ثبت يك نام بزرگ در ادبيات انقلاب و دفاع مقدس است/برخورد کشورهای غربی در مواجهه با تروریست دوگانه است
امام جمعه گیلانغرب گفت : سالروز عمليات افتخارآميز مرصاد در واقع سالروز ثبت يك نام بزرگ در ادبيات انقلاب و دفاع مقدس است، حماسه ای که در آن طومار جیره خواران منافق و حامیان استکبار به دست رزمندگان اسلام برای همیشه در هم پیچیده شد.

امام جمعه گیلانغربدر گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر ضمن گرامی داشت سالروز عملیات پر افتخار مرصاد اظهار داشت:5 مرداد تبلور حماسه ای دیگر در دل روزهای مالامال از غیرت و شهامت دفاع مقدس است و اين‌روزها سالروز ثبت يك نام بزرگ در ادبيات انقلاب و دفاع مقدس است، مرصاد يا همان كمينگاهي كه خداوند براي نابودي منافقين و كفار تدارك ديده است، تنگه‌اي فراخ در حد فاصل اسلام‌آباد غرب و كرمانشاه مملو از ناگفته‌ها و ناشنيده‌هايي كه بايد گفته شود و بشنويم، آخرين حربه‌ي صدام براي مقابله با ايران است.
 

وی به ماهیت تروریستی و استکباری منافقین کور دل  اشاره کرد و ابراز داشت:کوردلان منافقان به حمایت آمریکاو در سایه توجه رژیم بعثی عراق در صدد اسیب زدن به کشور بودند که رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، ضربه مهلکی را بر پیکره آنها وارد کردندو بر همیشه تاریخ بذر شومشان را در هم پاشیدند..

امام جمعه گیلانغرب افزود:باید گفت که 5 مرداد سالروز غرورافرین عملیات مرصاد،عملیاتی که پس  از سه روز کاری پرونده بزرگترین و مجهز ترین گروه تروریستی وقت به نام منافقین کوردل به دست توانای رزمندگان اسلام  بسته شد میباشد .
 

حجت الاسلام مهری تصریح نمود:اگرچه در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس عملیات های زیادی با حضور طراحان جنگ ، فرماندهان عالی رتبه  نیروهای ارتش ، سپاه ، بسیج مردمی طراحی و به اجرا در امد  تا برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب عملیات های مختلف که هر کدام رنگ و بوی خاصی بسترها فراهم گردد اما عملیات مرصاد عملیاتی از نوع و در مواجهه با جنسی دیگر بود ، عملیاتی که جیره خواران بعث و استکبار را روانه زباله دان تاریخ کرد.
 

امام  جمعه گیلانغرب همچنین در این گفتگو ماهیت تروریستی منافقینو حامیان همیشگی انها را یاد اورشد و ابراز داشت:ما مردم ايران به ملت فرانسه در خصوص حادثه تروریستی اخیر تسليت عرض مي‌كنيم چون خود نيز قرباني تروريست هستيم ولي نمي‌دانيم به كسي‌كه اجازه داد تا تركي فيصل سكاندار ۲۵ سال وزارت اطلاعات عربستان سعودي و به‌وجود‌آورنده رسمي و آشكار گروههاي طالبان، القاعده و داعش در كشورش آزادانه در حمايت از قاتلان ۱۷۰۰۰ ايراني با عنوان گروه مريم رجوي سخنراني و از آنان پشتيباني كند، چگونه مي‌توان تسليت گفت؟

وی تصریح نمود: لحظه‌اي فكر كنيد اگر هم‌اكنون بعد از فاجعه و كشتار مردم نيس ما از ابوبكر بغدادي براي حضور و سخنراني در كشورمان دعوت كنيم، مردم فرانسه درباره ما چگونه فكر خواهند كرد؟ واقعاً به مردم اين كشور نه فقط به‌خاطر كشتار بي‌گناهانشان، بلكه براي داشتن چنين رهبراني با رويكردي دوگانه، احمقانه و فاجعه‌بار در مقابل تروريسم افسارگسيخته جهاني، تسليتي جانانه و از ته دل بايد گفت.

حجت الاسلام مهری افزود:تروريست خوب و بد وجود ندارد؛ اقدام تروريستي اگر در فرانسه بد است، در جمهوري اسلامي ايران هم بد است و قابل انزجار،اما ایا در زمانی که گروه تروریستی منافقین همچون درنده ای وحشی  منافقانه با ترورهای کور  زنان و کودکان بیگناه ما و صدها انسان ازاده را به خاک و خون کشید کشورهای غربی این اقدام تروریستی انها را محکوم کردند ؟ .

وی ابراز داشت: بايد پرسيد چگونه است كه گروهك منافقين كه بر حسب گزارش‌ها نزديك به ۱۷ هزار فقره ترور در كشور ما انجام داده است، از سوي دولت فرانسه مورد لطف و پذيرايي قرار مي‌گيرد؟ غیر از این است که این منافقین دست پرورده  خود استکبار هستند .

امام جمعه گیلانغرب  گفت:دولت‌هاي غربي در مقابله با تروريسم جدي نيستند و دو گانه عمل مي‌كنند، تروريست‌هايي كه شما آن‌ها را مسلمان مي‌خوانيد، بويي از اسلام نبرده‌اند، اين‌ها دست‌پرورده وهابي‌ها هستند و وهابيت را نيز شما درست كرده‌ايد.

حجت الاسم مهری در خصوص حمایت کنونی  کشورهای غربی و مستکبر از منافقین خاطر نشان کرد :اگر تروريسم اشكال دارد چرا منافقين را پذيرفتيد؟تركي فيصل در همايش منافقين و در ادامه راه صدام بعثي گفته که با كمك شما-منافقین- به‌زودي جمهوري اسلامي را ساقط مي‌كنيم كه اين جز ديوانه‌گري، وحشي‌گري و البته این جز توهمی خیالی ، تصاعدی از مالیخولیای اوهام مستکبرانه انها تعبیری ندارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد