کد خبر: 104654|11:49 - 1395/04/10
نسخه چاپی

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب؛

روز قدس روز سرنگونی رژیم جعلی صهیونیست خواهد بود

روز قدس روز سرنگونی رژیم جعلی صهیونیست خواهد بود
مطلع الفجر:مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت:روز قدس روز تجدید عهد با ارمانها و روز سرنگونی رژیم جعلی صهیونیست خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوب تیشه کنی در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجرروز قدس را روز انزجاز ازغده سرطانی و رژیم غاصب و نامشروع اسراییل دانست و اظهار داشت:نظر به  به تعبیر امام (ره) که مهم ترین دشمن مسلمانان رژیم صهیونیستی و یک غده سرطانی در دل مسلمانان است  اهمیت روز قدس بر همه مشخص می شودو انشااله مردم ولایی شهرستان  گیلان غرب با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ،حمایت همه جانبه خود را از فلسطین اعلام می کنند.

 

وی تصریح نمود: امروز در سایه غفلت و موضع منفعلانه نهادهای حقوق بشری و مجامع بین المللی هر روز با وجهه نو از تضییع حقوق مردم فلسطین در غزه و فلسطیم مواجهیم که بی شک راهپیمایی روز قدس نمودی از فریاد حمایت  از این مردم مظلوع و ستم دیده است .

 


حجت الاسلام تیشه کنی افزود:باید همه ما مسلمانان در این راهپیمایی که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می گردد شرکت نمایم و مشت محکمی  بر دهان استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل غاصب بزنیم .


وی با عنوان اینکه ،شرکت در راهپیمایی روز قدس در واقع  لبیک گفتن به امر حضرت امام (ره) و ارمان های این بزرگوار است گفت: ما در این روز ابراز همدردی با مظلومان عالم و به خصوص  مردم بی دفاع فلسطین را به منصه ظهور خواهیم نشاند .

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب  یاد آور شد :حمایت از فلسطین از وظایف همه مسلمانان است و  مردم   ولایی و انقلابی گیلانغرب هم همپای  سایر مسلمانان جهان در روز قدس یک بار دیگر به خیابان ها می آیند و جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکایی ها از این جنایات را محکوم می کنند.

وی تصریح کرد: از امت شهید پرور، ولایت مدار و شهید پرور گیلانغرب  برای حضور گسترده در این راهپیمایی به عنوان یک تکلیف انقلابی و شرعی  دعوت می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد