سرویس: کرمانشاهکد خبر: 104541|10:24 - 1395/04/08
نسخه چاپی

در پی پیروزیهای ارتش عراق در عملیات آزاد سازی شرقاط؛

داعش با نمایش های خشونت آمیز از شهروندان حویجه می خواهند با این گروه تروریستی تجدید بیعت کنند

داعش با نمایش های خشونت آمیز از شهروندان حویجه می خواهند با این گروه تروریستی تجدید بیعت کنند
مطلع الفجر: در پی پیروزیهای ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور و نزدیک شدن عملیات آزاد سازی حویجه، تروریستهای داعش یا نمایش خشونت داعش برای ایجاد هراس از شهروندان حویجه می خواهند با این گروه تروریستی تجدید بیعت کنند.
 
 
 

به گزارش مطلع الفجر به نقل از سرويس ترجمه جوانرود هه وال،    وبسیات کردی زبان "وشه" در خبری نوشت: در پی آغاز عملیات آزاد سازی  شرقاط در شمال صلاح الدین، هم اکنون تروریستهای داعش مستقر در حویجه که یکی از شهرهای مملو از نیروهای این گروه تروریستی در  در جنوب کرکوک است به سختی در تنگنا قرار گرفته و با نمایش خشونت از شهروندان این شهر می خواهد ضمن تجدید بیعت خود را برای نبردی بزرگ آماده کنند.

 

تروریستهای داعش پس از گلوله باران پنج نفر به اتهام همکاری با نیروهای عراقی و پس از شکستهایش در مخمور و صلاح الدین فلوجه، به منظور هوشیاری بیشتر نیروهایش و ایجاد هراس نمایش های خشونت آمیز خود را فراوان تر کرده است.

 

این وبسایت خبری در ادامه نوشت: بر اساس خبرهای دریافتی داعش از طریق بلندگو از مردم حویجه می خواهد  با این گروه ترویستی تجدید بیعت نموده و خود را برای نبردی بزرگ آماده کنند.

 

این در حالی است که نیروهای ضد ترور و ارتش عراق در چهار چوب آزاد سازی  شرقاط به پیروزیهای خوبی در نواحی این منطقه دست یافته و به مرکز تجمع تروریستهای داعش در این شهر نزدیک شوند.

 

همچنین با نزدیک شدن عملیات آزاد سازی شهر موصل، انتظار می رود عملیاتهایی برای آزاد سازی مناطقی که هنوز تحت تسلط داعش هستند همچون حویجه آغاز شود.

 

شهر حویجه در 250کیلومتری جنوب کرکوک قرار دارد و در سال 2014 به تصرف تروریستهای داعش درآمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد