کد خبر: 104524|10:02 - 1395/04/08
نسخه چاپی

فرمان آماده‌ باش در تهران

 

 
 
 
مدیر کل محیط زیست استان تهران از آماده باش سازمان متبوعش، فرمانداری و منابع طبیعی برای جلوگیری از آتش سوزی جنگلها و مراتع تهران خبر داد.
 
 
 

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل محیط زیست استان تهران از آماده باش سازمان متبوعش، فرمانداری و منابع طبیعی برای جلوگیری از آتش سوزی جنگلها و مراتع تهران خبر داد.

محمد حسین بازگیر اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و ورود به فصل تابستان احتمال ایجاد حریق برای مراتع و جنگلها وجود دارد که به همین منظور جلساتی با فرمانداری و منابع طبیعی برگزار کردیم تا از خطرات و آسیبهای احتمالی جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد: بارندگی‌هایی که امسال به وقوع پیوست موجب شده تا پوششهای گیاهی مراتع در حد مناسبی باشد و این افزایش پوشش گیاهی که در حال حاضر و با وجود تابستان خشک شده است احتمال خطر آتش سوزی را بیش از گذشته می‌کند.

مدیر کل محیط زیست تهران تصریح کرد: بنابر همین احتمالات آتش سوزی و حریق و به سبب افزایش پوشش گیاهی ما نیز آمادگی خود را حفظ کرده و تمهیدات لازم را با سایر دستگاههای ذیربط و شهرداری انجام داده‌ایم.

بازگیر در پایان اظهار کرد: پوششهای گیاهی مناسب که در صورت خشک شدن احتمال حریق را افزایش می‌‌دهند باید مورد مراقبت قرار بگیرند و احتیاط لازم، خطرات را تا حد زیادی کاهش می‌دهد که امیدواریم تمهیدات اندیشیده شده ثمر باخش باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد