سرویس: کرمانشاهکد خبر: 102888|11:33 - 1395/02/30
نسخه چاپی

تصادف دلخراش در کرمانشاه سبب قطع دست و پای یک موتورسوار شد

تصادف دلخراش در کرمانشاه سبب قطع دست و پای یک موتورسوار شد
مطلع الفجر: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه گفت: تصاف دلخراش در محور پلیس راه هرسین به کرمانشاه سبب قطع دست و پای یک موتور سوار شد.

 

 
 

به گزارشمطلع الفجر اکبر آزادی، اظهار داشت: متاسفانه در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۹۵ یک موتور سوار در پی تصادف با پژو ۴۰۵ در محور پلیس راه هرسین نرسیده به پریوه دست و پایش را از دست داد.

 

آزادی در خصوص این حادثه گفت: در این حادثه به علت شدت جراحت، پای چپ و مچ دست چپ موتور سوار قطع  شد و اقدامات اولیه توسط آقایان شکری و ارباب‌پوری پرسنل اورژانس به نحو بسیار مطلوبی انجام گرفت.

 

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه بیان کرد: مصدوم که به علت خونریزی شدید دچار شوک شده بود بعد از گرفتن سِرم از شوک خارج شد و هوشیاری خود را به دست آورد که با دست و پای قطع شده خود مواجه شد.

 

آزادی افزود: مصدوم کاملاً هوشیار تحویل بیمارستان طالقانی گردید  و پرسنل و پزشکان اورژانس بیمارستان طالقانی از اقدامات صورت گرفته بر روی مصدوم بسیار راضی بوده و تشکر کردند.

 

این مسئول خواستار توجه جدی موتورسیکلت‌سواران و رانندگان خودرو به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شد و گفت: رعایت قوانین مانع بروز پیشامدهای ناگوار می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد