کد خبر: 102740|13:22 - 1395/02/22
نسخه چاپی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب ؛

گیلانغرب باتقدیم بالغ بر 3هزار شهید و جانباز و آزاده به کارنامه انقلابی خود مباهات میکند

گیلانغرب باتقدیم بالغ بر 3هزار شهید و جانباز و آزاده به کارنامه انقلابی خود مباهات میکند
مطلع الفجر:رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب گفت :گیلانغرب باتقدیم بالغ بر 3هزار شهید و جانباز و آزاده در تحقق فرهنگ جهاد و شهادت ،به کارنامه انقلابی خود افتخار میکند.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب  در ایین جشن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضال العباس.ع. و روز جانباز در تالار آموزش و پرورش گیلانغرب کارنامه درخشان مردم شهید پرور ، مقاوم و انقلابی گیلانغرب را یاد اور شد و  اظهار داشت:گیلانغرب باتقدیم بالغ بر 3هزار شهید و جانباز و آزاده در تحقق فرهنگ جهاد و شهادت ،به کارنامه انقلابی خود افتخار میکند.

 

جهانشاه کریمی نیا ابراز داشت: شهرستان گیلانغرب با تقدیم 750 شهید گرانقدر 2275 جانباز و 141 آزاده سرافراز  افتخاردارد در عرصه دفاع از نظام و کیان اسلامی برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانده و همواره حافظ این ارزشهای بدست آمده باشد.

در ادامه مراسم امروز امام جمعه ، فرماندار و تعدادی از مسئولین با حضور در منزل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس از صبر و ایستادگی و جانبازان سلحشور تجلیل نمودند .

فرماندار شهرستان گیلانغرب هم در سخنانی گفت: همه مسئولین افتخارمیکنند که خادم و نوکر ایثارگران عزیز باشند ما امروز میخواهیم اسوه حسنه نه تنها جهان اسلام که سرتاسر گیتی باشیم و انشااله دولت تلاش میکند با حمایت همه بخش های نظام و رهبریهای خردمندانه مقام معظم رهبری بتواند امسال را بعنوان سالی بهتر از گذشته برای ملت ما و ایثارگران ما رقم بزند.

محمدی با ارائه آماری از خدمات ارائه شده به خانواده بزرگ ایثارگران ابراز داشت: در سال 94تعداد  440 فقره تسهیلات اشتغال و مسکن به خانواده معظم ایثارگران شهرستان  پرداخت شده است.

وی ابراز داشت:ضمن اینکه 25 مورد نیز جذب دستگاههایی اجرایی شده اند که این آمار نسبت به سال قبل از آن دوبرابر شده است.

 

در ادامه مراسم امروز امام جمعه ، فرماندار و تعدادی از مسئولین با حضور در منزل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس از صبر و ایستادگی و جانبازان سلحشور تجلیل نمودند

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=17e7c72d-f055-49dc-a9dc-53a8e7bdf786

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد