کد خبر: 100961|16:01 - 1394/12/07
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

پیروز واقعی انتخابات سالم و پرشور،ملت بزرگ ایران اسلامی اند/ تاکیدبر تمكين آگاهانه نسبت به نتايج انتخابات

 پیروز واقعی انتخابات سالم و پرشور،ملت بزرگ ایران اسلامی اند/ تاکیدبر تمكين آگاهانه نسبت به نتايج انتخابات
مطلع الفجر : امام جمعه گیلانغرب گفت:پيروز واقعى در يك انتخابات سالم و پرشور، ملت بزرگ ايران اسلامى است، اما آنچه در اين ميان و بر اساس تجريبات گذشته جزء مكمل تحقق اين پيروز است،نوع مراقبت و برخوردهاى دوره پساانتخابات مى باشد.

 به گزارش  خبرنگارمطلع الفجر،حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری  در خطبه های نماز جمعه و در مصلی مسجد جامع گیلانغرب اظهار داشت :همانگونه كه مقام معظم رهبرى فرمودند، پيروز واقعى در يك انتخابات سالم و پرشور، ملت بزرگ ايران اسلامى است، اما آنچه در اين ميان و بر اساس تجريبات گذشته جزء مكمل تحقق اين پيروز است، نوع مراقبت و برخوردهاى دوره پساانتخابات مى باشد.

 

 وی مسئله نفوذ به عنوان یکی از ترفنده های  موکد دشمنان انقلاب در بستر انتخابات را متذکر شد و تصریح نمود:در روزهاى اخير و در نزديكى انتخابات شاهد دخالت مستقيم دشمن در انتخابات و تلاش انگليس خبيث و آمريكاى جنايتكار براى ايجاد دودستگى در كشور هستيم، دشمنان ملت ايران با تبليغ و تعريف از برخى از كانديداها تلاش مى كنند كه در كشور دودستگى ايجاد كنند و چنين جلوه دهند كه كشور دچار اختلافات عميق و گسترده اى است كه آنان از آن خشنود هستند.

 

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود: اين در حالى است كه اگر كانديداهايى كه از سوى دشمن تعريف مى شوند صراحتاً از دشمن ابراز بيزارى كنند، مسأله تمام مى شود و هم اين تهمت از خود آنان دفع مى شود و هم زمينه اختلاف از ميان مى رود.

 

 حجت الاسلام مهری  خاطر نشان کرد:كسانى كه از ادبيات دشمن در مسائل سياسى داخلى استفاده مى كنند، ناخواسته و بى توجه به امام راحل و اصل انقلاب ظلم مى كنند و سخن كسانى را تكرار مى كنند كه با اصل انقلاب مخالف بودند و امام راحل را تندرو و افراطى مى دانستند.

 

وی همچنین  به موضوع پسا انتخابات و موفقیت در به سر انجام رساند امانت مردم  اشاره کرد وگفت:هرگز نمى توان فراموش كرد كه پيروزى بزرگ ملت در انتخابات سال 88 با رفتار غيرقانونى غير قابل قبول برخى نامزدها، زمينه موفقيت دشمن در برپا نمودن فتنه را فراهم و شيرينى حضور حماسى 85 درصدى ملت در انتخابات را در كام همگان به تلخى مبدل نمودو در اين راستا به طور خلاصه به برخى از توصيه هاى لازم دوره بعد از راى و شمارش آرا مى پردازيم.

 

خطیب نماز جمعه گیلانغرب یاد اور شد :همه به قانون تمكين كنند، تمكين آگاهانه نسبت به نتايج انتخابات: فرمايش رهبرى معظم بطور قطع شامل روند پس از انتخابات هم مى شود كه محور اصلى گلايه هاى ايشان در جريان فتنه 88 نيز به اين امر متوجه بود كه گلايه ها و شكايت ها در چارچوب قانون و از مجارى قانونى پيگيرى شود، رفاقت بعد از رقابت: نامزد پيروز انتخابات هر كس باشد، بيش از ديگران نياز به همدلى و يارى ساير نامزدها و هواداران رقيب دارد.

وی اظهار داشت:هرگونه جشن پيروزى بايد رويكردش به سوى نظام جمهورى اسلامى ايران و همه مردم باشد و بگونه اى نشود كه هواداران نامزدهايى كه از آراى كافى برخوردار نبودند، دلسرد و مايوس از همراهى شوند،بايد بداند براى حل مشكلات عمومى كشور خصوصا مشكلات اقتصادى، تورم، بيكارى، گرانى و... نيازمند همكارى همه آحاد جامعه است و بايد از توانمندى و برنامه هاى همه نامزدها براى حل مشكلات استفاده كند.

http://www.matlaelfajr.ir/sites/default/files/fullimages/1394/01/14/snapshot20140523125448.jpg

حجت الاسلام مهری  تاکید کرد :بايد تمامى بحث هاى مطرح شده دوره رقابت هاى انتخاباتى را كنار گذاشته و دست دوستى و مودت به سوى ساير نامزدها دراز كند و از همه آنان تقاضاى همكارى نمايد. اميد آن كه با انجام انتخاباتى پرشور، برگ زرينى بر عظمت و اقتدار ملت بزرگمان رقم خورده و پشتوانه اى عظيم براى ادامه انقلاب و تداوم مسير نظام اسلامى باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد