کد خبر: 109383|10:28 - 1395/12/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلان غرب خبر داد ؛

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج شهرستان گیلان غرب+ عکس

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج شهرستان گیلان غرب+ عکس
مطلع الفجر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج در منطقه عمومی شهرستان گیلان غرب خبر داد .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلان غرب در جلسه هماهنگی این رزمایش در فرمانداری گیلان غرب  گفت: رزمایش بسیجیان در این شهرستان با هدف حفظ و انسجام بسیج و بالا بردن توان رزمی و دفاعی آنها در مقابله با تهدیدات دشمن برگزارمی شود..

سرهنگ دوم پاسدار معصومعلی محمدی تصریح کرد: در این رزمایش بزرگ، بسیجیان گردان های گیلان غرب ، بار دیگر با حضور با صلابت  خود ضمن تجدید عهد با آرمان های شهدا، اعلام میکنند که هر لحظه برای دفاع از کیان و نظام و ارمانهای انقلاب اماده اند .
وی ضمن اشاره به کمیته های تدوین شده برای اجرای موثر و کیفی تر رزمایش  افزود: سازماندهی، هلی برن یگان ‌ها و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، تمرین اصول پدافند غیرعامل، امداد و نجات و مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها از اهم اهداف دیگر این رزمایش است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب با عنوان اینکه این رزمایش طی دو روز و در پایان دهه اول ماهه جاری برگزار می شودابراز داشت: در این رزمایش بزرگ، گردان های بیت المقدس اقتدار ، انسجام و توان خود را به نمایش می گذارند و به همه دشمنان نظام و انقلاب  خواهند فهماند که نیروی معتقد و با ایمان مانند بسیج هر لحظه پای در رکاب دفاع از تمایمیت کشور در برابر تهدید بدخواهان کینه توز است .

محمدی در پایان تعالی  سطح توانایی و آمادگی نیروهای بسیج مردمی و همچنین تمرین آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان را از مهمترین اهداف رزمایش بزرگ این شهرستان در روزهای اتی عنوان کرد.

 در این جلسه همچنین سرپرست فرمانداری گیلاغرب  ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم گیلان غرب مقام در راهپیمایی بزرگ22 بهمن و تبریک  قهرمانی کشتی گیران  ایران اسلامی  در جام جهانی به میزبانی کرمانشاه اظهار داشت: حقیقتا برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس  نمادی از اقتدار و نمایش قدرت  از سوی شاکله مخلص و بی ادعای  بسیج است.

فرهاد همتی تصریح کرد:حقا در برهه کنونی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در سرزمین مجاهدت های خاموش و به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله) هر گونه تهدید دشمن را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهند داد و امروز در گیلان غرب هم بسیجیان با حضور در رزمایش دو روزه ضمن نمایش قدرت خود ، تبعیت  و بیعت دوباره خود با ارمانهای نظام را به نمایش خواهند گذاشت .

این مسئول همچنین برای اجرای موفق رزمایش از مدیران ادارات و نهادهای عضو کمیته های رزمایش خواست تا تعامل و همکاری صمیمانه  را به عمل آورند.

شهرستان گیلان غرب با بالغ بر 60 هزار نفر جمعیت، دارای دو بخش مرکزی و گواور و در غرب استان کرمانشاه واقع است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد