کد خبر: 109303|14:59 - 1395/11/22
نسخه چاپی

گزارش؛

حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گیلانغرب +تصاویر

حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گیلانغرب +تصاویر
مطلع الفجر:حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلانغرب صحنه هایی زیبایی را را از حماسه خلق کرد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مردم ولایتمدار و انقلابی ، شهر مقاوم گیلان غرب  بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
اگرچه ساعت آغاز راهپیمایی 9.30 اعلام شده بود، اما از ساعت ها پیش خیایان و محل اجتماعی مردم در میدان 22 بهمن این شهر  مملو از مردمی بود که برای تجدید بیعت با امام و رهبری حضور یافته بودند و لحظه لحظه بر خیل جمعیت افزوده می شود.

در حرکتی منسجم و  متحد اقشار و گروه های مختلف مردم حرکت خود را از  میدان 22 بهمن  به سمت میدان توحید(میدان مسجد جامع)آغاز کردند.
مردم همیشه در صحنه و انقلابی  گیلانغرب  اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل باردیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی می کشانند.

 در حاشیه مراسم  22 بهمن دو برنامه دیگر بنام قران بخوان و جایزه بگیر ویزه جوانان و نوجوانان از سوی اداره تبلیغات اسلامی و ایستگاه سلامت از سوی هلال احمر شهرستان برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت .
 تصاویر  زیبای زیر ازشهروند خبرنگار مطلع الفجر سرکار خانم فاطمه پرنون می باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد