کد خبر: 109299|11:45 - 1395/11/21
نسخه چاپی

مصادف با دهه فجر انقلاب انجام شد ؛

دیدار مسئولین شهرستان گیلان غرب با خانواده های معظم شهداء

دیدار مسئولین شهرستان گیلان غرب با خانواده های معظم شهداء
مطلع الفجر:در دهمین روز از ایام دهه مبارک فجر مدیران شهرستان گیلانغرب باحضور در منزل خانواده های شهدا شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 به گزارش مطلع الفجر ،دردهمین روز از ایام دهه مبارک فجرمسئولان ومدیران شهرستان گیلانغرب  باحضور در منزل خانواده های شهدا شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

  امام جمعه شهرستان گیلانغرب در منزل شهیدان سعید رجبی و ابراهیم فردین در سخنانی اظهارداشت: شهدا درجاتشان متعالی است و اگر امروز خدمتگزاران به مردم با نشاط و انگیزه خدمت و کار می کنند یکی از دلایل آن همین ایثار ، مقاومت ها و شهادتهاست.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=c68cffec-b229-44db-8a46-9d0b12c316eb

حجت الاسلام والمسلمین مهری تصریح کرد : امروز به برکت همین ایثار ومقاومت و فداکاری و اتحاد وانسجام و وجود ولایت فقیه نام و آوازه ایران وایرانی در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود :تا زمانی که این خط ایثار ومقاومت وایستادگی و شهادت را داریم همچنان سربلند و سرافراز خواهیم بود و بسوی قله های پیشرفت وتعالی استوار تر از گذشته خواهیم رفت.

امام جمعه گیلانغرب با اشاره به اظهارنظرهای سران استکبار و دشمنان گفت: این گونه اقدامات نابخردانه نشان از وجود اهمیت نظام و ملت ما و کشور ما در دنیاست و مردم فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکمی را به آنها خواهندداد.
http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=af1438af-644a-41ea-97a4-632be1a28d20

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد