کد خبر: 106428|16:28 - 1395/07/02
نسخه چاپی

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

حضور چشمگیر 3هزار نفری مردم گیلان غرب در همایش پیاده روی خانوادگی+ تصاویر

حضور چشمگیر 3هزار نفری مردم گیلان غرب در همایش پیاده روی خانوادگی+ تصاویر
مطلع الفجر:به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمع زیادی از خانواده های گیلان غربی همایش پیاده روی خانوادگی امروز جمعه در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،مردم ورزش دوست شهر گیلان غرب در قالب یک برنامه ورزشی از محل میدان  مقاومت مقاومت تا میدان ازادی این شهر  پیاده روی کردند.

فرمانده سپاه گیلان غرب در مراسم اهدای جوایز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت روز گیلانغرب  گفت:  حقیقتاًگرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج پرداختن به امر مهم ورزش و تحرک بدنی و ایجاد روحیه نشاط و شاداب بین اقشار مختلف مردم از اهداف برگزاری این همایش بود.


سرهنگ دوم پاسدار معصومعلی محمدی  افزود:علاوه بر توجه به جنبه عمومی و فرهنگی کار ،این برنامه در قالب همایش پیاده روی خانوادگی  و با هدف توسعه نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه همایش پیاده روی برگزار می شود تا مردم به ضرورت ورزش و لزوم تداوم آن پی ببرند چرا که ورزش باعث نشاط و سلامتی می شود.
وی ابراز داشت: مقوله ورزش از مباحث مهم در سلامتی انسان به شمار می رود که بطور مستمر در دین مبین اسلام به انجام آن سفارش شده و اولیا و ائمه اطهار (ع) نیز همواره بر انجام آن تاکید ورزیده اند.
 

در پایان این همایش  به پنجاه  نفر به قید قرعه جوایزی ازقبیل دوچرخه، بلوز و شرت ورزشی، کفش ورزشی، شلوار گرم ورزشی ، طناب و جایزه نقدی به ارزش بیشتر از میلیون تومان  اهداء وهمچنین در بین شرکت کنندذگان  بسته های فرهنگی زیادی به همت تربیت بدنی سپاه گیلانغرب  توزیع شد.

 

چنین برنامه ورزشی و فعالیت همگانی بنام همایش  پیاده روی خانوادگی طی سال های اخیر که از عمر ان در شهرستان می گذرد بی سابقه بوده چرا که  حضور چشمگیر مردم شهرستان و توابع آن (بالغ بر سه هزار نفر)  که توام با افراشتن پرچمهای یا حسین(ع) ، یا فاطمه الزهرا (س) و غیره و حمل پلاکاردهای ضد استکباری  بود  فضای معنوی  و البته متفاوت  را  به این همایش عمومی بخشیده بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد