مطلع الفجر13:48 - 1403/03/21
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب عنوان کرد؛

کارگاه تولید محتوا؛ تدبیر کیفی سازی محصول برای مخاطب پسندی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب در حاشیه کارگاه یک روزه تولید محتوا گفت: امروز کمتر کسی پیدا می شود که چیزی از تولید محتوا نشنیده باشد واین دو کلمه این روزها بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه ی ما در فضای مجازی شده که هر روز آنها را می شنویم یا بر زبان می آوریم.

به گزارش مطلع الفجر ،کیوان پیشقدم در حاشیه این کارگاه  در گفتگو با  خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیانغرب امروز درمحل سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی پیرو فراخوان قبلی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی رویداد تولید محتوا نمود.

وی افزود: این کارگاه مورد استقبال دوستداران حوزه رسانه و دیگر علاقه مندان واقع شد بطوریکه دراین کارگاه بیش از50 نفراز هنرجویان و کارآموزان علاقه مند شرکت نمودند،.

پیشقدم در خصوص کیفیت و خروجی این  کارگاه آموزی ابراز، داشت: بازخورد آنی از فراگیران شرکت کننده حاکی از رضایت بخشی و مفید بودن این دوره بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خصوس ارتقا سواد رسانه و تقویت سواد تولید محتوا و تاثیر ان در خروجی محصولات و تولیدات این عرصه ابراز، داشت: این روزها با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و نیاز مبرمی که ما برای پیشبرد اهداف خود به آن داریم، روش های انتقال اطلاعات آنقدر زیاد شده اند که گاهی شمارشان از دستمان در می رود.

 

وی گفت:در عصر کنونی  هر پیامی در هر قالب و رسانه ای که اطلاعاتی به ما منتقل کند را می توان محتوای دیجیتال نامید و البته محتوای دیجیتال همه ی ویژگی های محتوای معمولی را داراست اما با این تفاوت که برای انتقال و ذخیره سازی آن از زیرساخت های دیجیتالی استفاده می شود.

پیشقدم گفت: چنانچه در دوره‌های آتی میزان علاقمندی و استقبال مخاطبین پرشور باشد ما به دنبال تداوم و استمرار برگزاری این دوره‌ها در سطوح دیگر نیز خواهیم بود.