مطلع الفجر13:07 - 1394/07/12
توصیفی ،تصویری؛

مراسم ختم جان باختگان حادثه منا در شهر گیلانغرب برگزارشد+ عکس

مطلع الفجر:مراسم ختم جان باختگان حادثه منا با حضور پر شور مردم و مسئولان در حسینیه دفتر امام جمعه گیلانغرب برگزار می شود .

 به گزارشمطلع الفجر،هماهنگ و همزمان با سراسر کشورمجلس بزرگداشت  جان باختگان حادثه منا از طرف مقام معظم رهبری در شهرستان گیلانغرب نیز برگزارشد .

 

در این مراسم که در حسینیه امام خمینی (ره)بیت امام جمعه و با حضور امام جمعه ، فرماندار، فرماندهی سپاه و مسئولین و مردم برگزارشد.

 

علاوه بر برنامه های مداحی و عزاداری، مدیر حوزه های علمیه این شهرستان در سخنانی با اشاره به اینکه خداوند کعبه را مکان امن و مورد احترام قرارداده است گفت: متاسفانه الان این حرمت توسط خائنین به اصلاح خادم آن شکسته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح نمود :یک مشت افراد بی دین و بی غیرت که ادعای خادمی به حرم را دارند بی کفایتی و  خصوصمت ورزی خود را عینیت بخشیده اند .

 

وی افزود: مکانی که خدا برای آن حرمت قائل شده است اگر توسط کسی شکسته شود مسلمان نیست اینها نوکران آمریکا و اسرائیل هستند که فقط میخواهنداربابانشان را ازخود راضی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: فلسفه حج ابراهیمی فلسفه به معنای واقعی کلمه توحید است که اینها همه بنده یک خدا هستند پیرو یک دین ، یک پیغمبر و این یک روی حج است روی دیگر آن برائت از مشرکینی است که خادمین حرم افتخارشان به نوکری آن مشرکین است .

 

وی اذعان نمود:واقعه منا قلب دنیای اسلام و دل مسلمین را غمگین و خون نمود و اگر نبود بیانات دیده بان بزرگ جهان اسلام مقام معظم رهبری معلوم نبود اینها چه برنامه ای دارند لذا آگاه باشیم که نبی مکرم آمد در مکه لات و غزی و هبل را بیرون انداخت اما الان نماد این مشرکین همچنان در مکه وجود دارد.