مطلع الفجر13:37 - 1394/05/13
معاون استاندار کرمانشاه:

پذیرش اصل رقابت پذیری از اهداف تشکیل اتاق فکر اشتغال کرمانشاه است

مطلع الفجر: معاون استاندارکرمانشاه، با اشاره به تشکیل اولین اتاق فکر اشتغال در استان، تاکید بر مزیت ها و پذیرش اصل رقابت پذیری را از مهمترین اهداف تشکیل این اتاق برشمرد.

به گزارش مطلع الفجر به نقل از مرصاد، هدایت حاتمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست با مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه، با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال در استان، فعالیت در این حوزه را مستلزم جذب سرمایه گذاری و تقویت فضای کسب و کار دانست.

 

هدایت حاتمی، احیای طرح های راکد و نیمه فعال اشتغال را از دیگر موارد مورد تاکید برای رسیدن به یک فعالیت مناسب در حوزه اشتغال و به تبع آن تقویت اقتصاد استان برشمرد.

 

وی رشد اقتصادی مناسب را رشدی دانست که همزمان  و در همه سطوح کلان، متوسط و خرد اتفاق می افتد.

 

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رسیدن به رشد مناسب در سطوح ذکر شده از جمله اهداف مهم استان است که برای رسیدن به آن تلاش می شود.

 

وی با اشاره به تشکیل اولین اتاق فکر حوزه اشتغال استان، آن را طرحی مناسب دانست و گفت: عزم افراد و نگاه سیستمی افراد به موضوع اشتغال از جمله اهداف تشکیل این اتاق فکر است.

 

حاتمی، تعیین استراتژی و یک نقشه راه و مدل را از مهمترین ودیگر اهداف تشکیل این اتاق برشمرد و افزود: تاکید بر مزیت ها و پذیرش اصل رقابت نیز از دیگر اصول و اهداف مهم تشکیل اتاق فکر حوزه اشتغال است که امیدواریم به آن دست یابیم.