مطلع الفجر15:08 - 1394/04/09
امام جمعه گیلانغرب؛

نباید با سخنان نسنجیده باعث تفرقه انگیزی در جامعه شد/دولت باید نسبت به حل مشکلات عدیده گیلا ن غرب نگاه ویژه ای داشته باشد

مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب گفت: دولت و مجلس و سایر صاحب فکران و اهل قلمها مراقب باشند با نگاه ویژه به اصل همدلی و همزبانی زیر چتر ولایت بدور از هرگونه مواضع نسنجیده باعث تفرقه افکنی نگردند .

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،امام جمعه شهرستان گیلان غرب در مراسم معارفه فرماندار گیلان غرب ، ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و هم زبانی در بین مسئولان  و ملت گفت :جامعه اسلامی  جامعه ای یک پارچه  و واحد بر مبنای وحدت و اتحاد است و اعضای ان  در کنار هم پیوندی نا گسستنی  دارند و بدین سان موجبات تقویت هم را فراهم می اورند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری  تصریح نمود :روحیه همدلی و هم زبانی  در معرض تهدید  و اسیب های جدی است  و بی توجهی  به ان میتواند برای جامعه و نظام زیان اور باشد .

حجت الاسلام مهری یاد اور شد : دولت و مجلس و سایر صاحب فکران و اهل قلمها مراقب باشند با طرح سخنان و مواضع ، باعث و عامل تفرقه در جامعه نگردند.

وی به نقش روحانیت در تعالی و عزت نظام پرداخت و  اظهار نمود : اگر روحانیت که در همه صحنه های بعد از اسلام  و بعد از اسلام  همواره به عنوان پرچمداران  حق و حقیقت  حضور نداشتند  ، اگر این وحدت  کلمه نبود  به حق نمی توانستیم  حکومت ظالمانه طاغوتی را بر اندازیم و در این بین تنها راه شکر نعمت است  و مصون ماندن از نقشه شوم  و تفرقه افکنانه  دشمنان و  راه رسیدن  به قله های  تعالی و پیشرف  انقلاب زیر پرچم ولایت فقه  و پیروی ازفرامین رهبر منظم انقلاب  است و لاغیر .

 

  امام جمعه گیلان غرب در ادامه در سخنانی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه سدها، آب شرب روستاها ی شهرستان  و حوزه گازرسانی ،آسفالت راهها  وضعیت بازارچه سومار  ضرورت نگاه ویژه دولت برای حل معضلات موجود را خواستارشد و  گفت:  همه وظیفه داریم همه قوا و صاحبان فکر وقلم با نگاه ویژه به اصل همدلی و همزبانی زیر چتر ولایت و پرهیز از  هرگونه سخنان نسنجیده  مراقب باشیم  این مهم خدشه دار نگردد