مطلع الفجر13:21 - 1394/01/09
فرماندار گیلانغرب

تاکنون نزدیک به 18 هزار نفر از جاذبه های دیدنی گیلانغرب بازدید کرده اند

مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب گفت: تا پایان روز هشتم فروردین 94 به طور میانگین جاذبه های طبیعی و تاریخی گیلانغرب رزانه میزبان دو هزار نفر بوده است

به گزارشمطلع الفجر،فرامرز اکبری در گفتگویی  افزود: همچنین تاکنون و  از ابتدای تعطیلات نوروز امسال، بیش از200 خانوار از میهمانان نوروزی در مدارس، مهمانسراهای ادارات و چادرهای نصب شده در ورودی این شهر اسکان یافته اند.

این مسئول  در خصوص ثبت اقامت حضوری  تصریح نمود: تا پایان هفته اول تعطیلات بیش از780 مورد مراجعه حضوری خانواده ها به پایگاههای راهنما در ورودی شهر گیلانغرب برای اقامت ثبت شده است.

اکبری یاد آور نمود: تعداد میهمانان و مسافران ورودی به شهرستان گیلانغرب نیز بیش از دو برابر این تعداد بوده که از چهار محور شهرستانهای همجوار ورود کرده اند.

فرماندار گیلانغرب ابراز داشت: به منظور رفاه حال مهمانهای عزیز همه امکانات بکار گرفته شده تا این عزیزان خاطره ای خوش و ماندگار را از سفر به این شهرستان به همراه ببرند.

وی افزود: برای اولین بار فضای دوستدار کودک در ورودی شهر گیلانغرب برای میهمانان ایجاد شده تا کودکان و فرزندان خانواده های میهمان با ترسیم نقاشی برداشتهای خود از طبیعت را ارایه نمایند که بلافاصله اسکن و به شبکه پویا برای پخش ارسال می شود.

اکبری اضافه کرد: خدمات اولیه پزشکی نیز توسط اکیپ های مستقر در پایگاههای ورودی گیلانغرب صورت می گیرد.

شهرستان گیلانغرب افزون بر جاذبه های طبیعی مناسب و دیدنی نظیر  منطقه تفریحی گلین و میاندار و سدهای ان ، 346 اثر تاریخی شناسایی دارد که 306 اثر آن به ثبت ملی رسیده است که کاخ اربابی و اتشکده سراب سهم قابل توجهی در جذب گردشگرن به این شهرستان داشته اند