مطلع الفجر09:08 - 1393/07/06

یادواره شهدای گیلانغرب برگزار شد

Picture 246به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، طی آیینی مراسم یادواره شهدای این پایگاه   با حضور اقشار مختلفی از خانواده معظم شهدا و بسیجیان و آحاد مردم مرگزار شد.

 در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  طی سخنانی به فضیلتهای  شهید و شهادت و جایگاه معنوی آن اشاره نمود.

سلمان حسن پور یادواره های شهدا را راهی برای ماندگاری شهدا و فرهنگ شهادت دانست و ابراز داشت:به همین دلیل باید به اندازه شهادت برای یادواره های شهدا احترام و ارزش قایل شد.

وی گفت:حقیقتاً امروز ما نیازمند شهدا و آرمان شهدا هستیم و هر چه بهتر این مراسم برگزار شود ارزش گذاری برای هویت خودمان بیشتر خواهد شد.

حسن پور  هسته اولیه در برگزاری یادواره های شهدا را یادگاران جبهه و جنگ دانست و یاد اور شد: در رده های بعد باید کسانی که علاقمند به فعالیت هستند به کار گیری شوندتا انگیزه لازم برای زنده نگه داشتن این رسالت ارزشی و معنوی میسر گردد

وی تبلیغات را ابزار بسیار بزرگ،توانمند و قوی برای برگزاری هر چیزی دانست و گفت: باید کمیته فرهنگی و کارگروه های فرهنگی از بهترین و باذوق ترین افراد باشندتا با نو اوری و نبوغ خاص فرهنگکی جهاد و شهادت کما فی سابق یک فرهنگ ارزشی و متعالی باقی بماند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلانغرب  یاد اور شد : شهادت سعادتی ابدی است که فقط ایثارگرانی که در وران دفاع مقدس خالصانه از جان و مال خود به خاطر اسلام و انقلاب گذشتند به آن نایل شده اند  و بر ماست امروز راه پر افتخار  این شهدا ی والامقام را ادامه دهیم.