مطلع الفجر23:05 - 1400/08/22

هشدار دادستان گیلانغرب به متعدیان به بیت المال و متعرضین به حقوق عمومی

دادستان شهرستان گیلانغرب از عزم جدی دستگاه قضایی برای برخورد قاطع با متعرضان به حقوق عمومی و بیت المال خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گیلانغرب ازعزم راسخ دستگاه قضایی درمبارزه با هرگونه تعدی به عموال عمومی و تعرض به حقوق عمومی وبیت المال در شهرستان  خبر داد.

مطلع الفجر/علی رستمی با اشاره به فرمان حکیمانه رهبرمعظم انقلاب در راستای مبارزه با مفاسد تصریح کرد: افرادی که به بهانه و اشکال مختلف  از باب تعدی  به بیت المال ،متعرض به حقوق عمومی می شوند بدانند که فعل انها از دید قانون  و عدالت مخفی نمی ماند.

این مقام قضایی ضمن هشدار به متعدیان به بیت المال در هر مقام و جایگاه از برخورد قاطع وبدون اغماض ومماشات دستگاه قضایی با مرتکبین تعرض به حقوق عمومی وبیت المال خبر داد.

رستمی با اشاره به فراقوه‌ای بودن احیای حقوق عامه و دفاع از حقوق عمومی گفت: افرادی که به هر نوعی زمینه  اختلاس و یا تعدی به اموال عمومی و یا تعرض به حقوقی داشته اند  و مردم را به هر نوعی تحت فشار سودجویانه ، طمع ورزانه و منفعت طلبانه  قرار داده اند ، هیچگاه  خود را  مخفی و مبرا  از برخورد بدون مماشات و اغماض قانون نداند.

 

وی  در پایان ضمن تاکید برارتقا ء سواد رسانه ای  و آگاهی از حقوق قضایی از همشهریان عزیز خواست تا  در فضای مجازی  بدون اطلاع از محتواهای خاص  نسبت به بازنشر  و یا تایید مطالب اشخاص  معلوم الحال  اقدام نکنند و قبل از هرگونه بازنشر در مفهوم و محتوا ها  تامل عقلایی داشته و اخبار را فقط از رسانه های رسمی پیگیری نمایند