مطلع الفجر10:46 - 1400/08/09
فرماندار عنوان کرد:

واکسینه 90 درصدی دانش آموزان گیلانغربی علیه ویروس کرونا

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ۹۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند

به گزارش مطلع الفجر ،سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ۹۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند ولی ۱۳ درصد جمعیت هدف هنوز واکسن نزده‌اند که نیاز است هر چه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

حشمت رضایی روز شنبه در مراسم به صدا در آمدن زنگ پدافند غیر عامل به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در مدرسه خدیجه کبری (س) این شهر افزود: شورای بهداشت در آموزش و پرورش به منظور تطبیق جمعیت دانش آموزی هر مدرسه با دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی و کرونا تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: در سطح شهرستان گیلانغرب ۱۳ درصد جمعیت هدف هنوز واکسینه نشده‌اند که بیشتر موارد مبتلا و بستری های روزانه نیز از کسانی هستند که تاکنون واکسن نزده‌اند.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب یادآور شد: ضرورت دارد مردم نهایت همکاری را به منظور واکسیناسیون افراد باقی مانده در جهت تضمین جامعه ایمن به عمل آورند.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: کشور ما به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی آن با غالب سوانح و حوادث طبیعی به عنوان یک مخاطره مواجه و همواره مورد تهدید است از این رو اتخاذ تمهیدات لازم در این زمینه ضروری است.
رضایی اضافه کرد: برخی تهدیدها با عوامل انسانی در هر کشوری وجود دارد از این رو اقدام های پیشگیرانه برای آن لازم است و رعایت پدافند غیرعامل در نوع ساخت و ساز و سازها نیز ضروری است که آموزش در این رابطه بسیار مهم است.