مطلع الفجر09:36 - 1400/07/22
طی نشستی یا حضور مسولان انجام شد؛

تداوم خدمت و تکریم مردمی در دهستان چله گیلانغرب+ تصاویر

نشست بررسی مسائل و مشکلات دهستان چله امروز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز این دهستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مطلع الفجر ،ماههاست در روالی حسنه و کار آمد ،میز خدمت  به مردم از ادارات به محل زندگی انها و روستاها کشیده شده است ، تدبیر موثری در راستای پاسخ شایسته به مطالبات مردم عزیز و حرکت در مسیر نهضت خدمت رسانی به مردم  که به همت فرماندار شهرستان و مدیران تلاشگر دستگاههای اجرایی میسیر شده است که امید است خروجی جلسات مورد رضایت مردم هم باشد
نشست بررسی مسائل و مشکلات دهستان چله  امروز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب و مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان مرتبط حوزه روستایی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان چله در مرکز این دهستان مورد بررسی قرار گرفت.
 در این نشست که جمعی از اهالی به نمایندگی از روستاهای دهستان حضور داشتند مهندس رضایی با اشاره به اینکه مزیت حضور میدانی مسئولین در روستاها احصاء بهتر مسائل و مشکلات از زبان خود مردم  است گفت: از ظرفیت های مختلف درجهت رفع مشکلات استفاده می گردد.

 وی افزود بخشی از مطالبات مردم دهستان چله مطالبه کلی شهرستان نیز هست از جمله راه مواصلاتی گیلانغرب به اسلام آباد که کار اصلاح تعریض و اجرای روکش آسفالت نقاط حادثه خیز آسیب دیده  از روستای کلسوند بطرف گیلانغرب در نیمه اول آبان ماه عملیاتی خواهد شد.

 رضایی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون ۸۵ درصدی شهرستان از مردم درخواست نمود هر چه سریعتر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

 وی گفت کارکنان ادارات تا پایان مهرماه فرصت انجام واکسیناسیون را دارند و پس از آن دستگاه های اداری از حضور کارکنانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام ننموده اند در محل کار جلوگیری و مکلف هستند نسبت به گزارش غیبت آنها  به منظور برخورد قانونی به دستگاه مافوق خود اقدام نمایند.

 خروجی این نشست توسط سرپرست فرمانداری به شرح ذیل به استحضارنمایندگان مردم شریف دهستان رسید : ۱- اصلاح بخشی از شبکه فرسوده آب شرب دهستان در محدوده روستای قمرالی که این پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان به مناقصه رفته و با تخصیص اعتبار به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد  ۲- تعداد ۵۰ مورد روشنایی معابر برای مورد نیاز دهستان اختصاص یافته است که طی روزهای آتی توسط اداره برق بر حسب نیاز عادلانه توزیع و نصب خواهد شد ۳- در خصوص مشکلات مربوط به توزیع نهاده ها عامل کارگزار اختصاصاً جهت دهستان چله تعیین شده نهاده های کشاورزی به مقدار مورد نیاز تامین گردیده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد برای اولین بار توزیع نهاده ها  و خوراک دام به صورت سامانه ای در شهرستان انجام می گیرد که تا کنون ۳۵۰ تن نیز توزیع گردیده است ۴- در خصوص برخی مشکلات خدمات عمران روستایی،طرح هادی ،کانال هدایت آبهای سطحی و.... نیز که مطرح گردید از طریق بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن نسبت به پیگیری و رفع آنها اقدام خواهد شد.