مطلع الفجر08:44 - 1400/07/12
حادثه؛

تصادف پژو 405 در گیلانغرب جان دو نفر را گرفت

فرمانده پلیس راه گیلانغرب گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده گیلانغرب به اسلام آباد غرب منجر به فوت دو نفر سرنشین آن شد .

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده پلیس راه گیلانغرب گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده گیلانغرب به اسلام آباد غرب در محدوده دهستان چله از توابع این شهرستان منجر به کشته شدن ۲ نفر از سرنشینان این خودرو بر اثر جراحات وارده، شد.

سرهنگ سیروس فلاحی  افزود: این حادثه شب گذشته رخ داد و بر اثر آن راننده پژو و یک سرنشین آن که ۲ جوان ۱۷ و ۲۱ ساله بودند در دم جان باختند.

وی اظهار داشت: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل خودرو  به علت تخطی از سرعت مطمئنه از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شد.

رییس پلیس راه گیلانغرب اضافه کرد: پس از وقوع این حادثه، نیروهای امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حضور یافته و علاوه بر بازگشایی مسیر، نسبت به انتقال اجساد حادثه دیدگان اقدام کردند.
سرهنگ فلاحی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با پرهیز از هرگونه عجله و شتاب و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری امن و ایمن برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.
شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰۰ کیلومتر جاده است که ۳۱۰ کیلومتر آن راه اصلی و ۱۹۰ کیلومتر آن نیز راه فرعی است.