مطلع الفجر23:46 - 1400/07/09
طی پیامی به رسانه مطلع الفجر انجام شد ؛

جوابیه آموزش و پرورش گیلانغرب به شایعات فضای مجازی

آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب با ارسال پیامی به رسانه مطلع الفجر به جهت تنویر افکار عمومی به برخی شایعات فضای مجازی پاسخ داد:

.

به گزارش مطلع الفجر ،آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب با ارسال پیامی به رسانه مطلع الفجر به جهت تنویر افکار عمومی به برخی شایعات فضای مجازی پاسخ داد:

 

به نام خداوند جان و خرد

 

محضر مبارک فرماندار محترم و خانواده ی بزرگ آموزش و پرورش

 

با عرض ادب و احترام خدمت جنابعالی و همکاران فرهیخته ام و

نیز اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز.

امروز در فضای مجازی مطالبی در خصوص اداره آ  پ شهرستان مطرح شد که لازم است به خاطر پاسداشت

زحمات شبانه روزی همکاران ،خلاف واقع بودن مطالب مطروحه و نیز تنویر اذهان عمومی ،مطالبی ذیلا

مطرح شود .

۱- همکاران فرهیخته ،نیک می دانند که در طی سه سال گذشته، روش مدیریت در اداره آ  پ مبتنی بر استقلال آ  پ ،رعایت قانون ،عدم تاثیر گذاری از جریانه های خارج از اداره،دور نگهداشتن آ پ از حاشیه های

مخرب و استفاده از توان و رای تمامی همکاران فارغ از گرایش سیاسی بوده است.نتیجه بدیهی این شیوه،

ارتقاء جایگاه شهرستان در امتحان نهایی از ۲۳ استان به جایگاه دهم  و نیز موفقیت چشمگیر و بی سابقه دانش آموزان در کنکور سراسری در بهترین رشته ها و مهمترین دانشگاههای کشور است که قبلاً  مسبوق به سابقه نبود ه است.

۲-در خصوص انتصاب مدیران باید یادآور شوم که تنها کسانی می توانند مدیر شوند که علاوه بر داشتن شرایط عمومی باید لزوما در آزمون مدیریت شرکت کرده و نمره لازم را احراز کند.انتصاب افرادی که آزمون مدیریت نداده اند خلاف مقررات است.

۳_در رابطه با انتصاب مدیر معصومه شاهد،باید عرض شود از آنجا که مدرسه مذکور جز مدارس خاص می باشد .ستاد شاهد شهرستان سه نفر از افراد واجد شرایط را به استان معرفی می کندو  ستاد شاهد استان که در راس آن مدیران کل محترم  آموزش و پرورش و بنیاد شهید قرار دارند. یکی از افراد معرفی شده را انتصاب می دهند.

۴-در خصوص استمرار خدمت  مدیران و معاونین که خدمت آنها بالای سی سال است مستند به بخشنامه وزارتخانه  می باشد .مدیر شهرستان قانونا نمی تواند کسی که

درچهارچوب قانون عمل کرده ،عزل نماید.و مانع استمرار خدمت آنها شوند.

۵-انتصاب معاون مدرسه به پیشنهاد مدیر مدرسه است و اداره فقط شرایط عمومی او را بررسی می کند

۶-در خصوص پیش دبستانی ها به حضور معروض می دارد که از آنجا که موضوع غیر انتفاعی و خصوصی می باشد آ پ صرفاً صلاحیت آنها را بررسی می کند.

با سپاس فراوان عطاالله پرویز مدیر آموزش و پرورش شهرستان گیلان غرب