مطلع الفجر13:28 - 1399/07/02
سردار احمدی پور؛

دفاع مقدس گنجینه بزرگی از جانفشانی های ملت ایران اسلامی است

مطلع الفجر:فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی‌» نیروی زمینی سپاه گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بزرگی از دلاوری‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم اسلام و صیانت از ارزش‌های قرآنی است.

مطلع الفجر/سردارقدرت‌الله احمدی‌پور  با صدور پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و نام شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، افزود: هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار، شهادت و مقاومت و نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی با لبیک به فرمان امام راحل است.

وی در ادامه این پیام اظهار داشت: تحت توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی  از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای همگان خواستارم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی‌» نیروی زمینی سپاه گفت: این قرارگاه عملیاتی با سرمشق قرار دادن روحیه شهادت طلبی رزمندگان دفاع مقدس، آماده دفاع قاطع و قدرتمند در مقابله با دشمنان است تا هرگونه تهدیدی را دفع و خنثی نماید.

سردار احمدی‌پور اضافه کرد: قرارگاه عملیاتی شهید دکامی‌زاده در کنار دیگر نیروهای مقتدر مسلح در نوار مرزی به طور شبانه‌روزی تمام تلاش خود را برای حفظ و صیانت از امنیت و برقراری آن در منطقه به کار گرفته است.

او در ادامه این پیام اظهار داشت: حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس نمادی بارز از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به خدا در برابر استکبار و جهان کفر است و برای همیشه حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

سردار احمدی پور گفت: امروز به لطف خدا و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر خودباوری ملتی بزرگ، ایران اسلامی بر فراز قله های افتخار در جهان ایستاده است.