مطلع الفجر10:30 - 1396/09/21
امام جمعه گیلانغرب؛

اولی ترین هدف آموزش و پرورش تربیت دینی دانش آموزان باشد+ تصاویر

مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب با تاکید براهمیت تربیت دینی دانش آموزان گفت: تربیت دانش آموزان باید بر اساس آموزه های دینی و قرآنی برنامه ریزی شود.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام و المسلمین  خاص امیری در جمع دانش آموزان بخش گواور ضمن تجلیل از فعالیت های انجام شده  در حوزه مباحث دینی و معرفتی به اهمیت نقش فرهنگیان در جامعه اشاره و اظهار داشت:  تمسک به اموزه های دینی  سعادت بخش است و تربیت دانش آموزان باید بر اساس آموزه های دینی و قرآنی برنامه ریزی شده باشد.

امام جمعه گیلانغرب ماهیت ضد اسلامی و انقلابی برنامه های دشمنان در برهه کنونی در قالب جنگ  نرم و هجمه فرهنگی   را گوشزد و تصریح کرد:چنانچه تربیت منبعث از ارزش های دینی و انقلابی باشد ، دشمنان نمی توانند با تهدید نرم خود نسبت به آسیب رساندن به دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، کاری انجام دهند.

 وی افزود:امروز آنچه در بطن مدارس و مراکز آموزشی و تربیتی اهمیت دارد بسط و توسعه فرهنگ اسلامی  و فرهنگی فاخر است که حقا باید گفت تحول در آموزش و پرورش در سایه فعالیت های فرهنگی و توجه خاص به تربیت دینی نسل جوان است.

حجت الاسلام خاص امیری  ابراز داشت :زمانی تربیت دینی و قرآنی در بین نسل جوان دارای اثر مثبت است که از همان اوایل کودکی این نسل را با آموزه های دینی و فرهنگی و ارزش های نظام اسلامی آشنا کرده باشیم .

وی  تضعیف مبانی  دینی ، و کند کردن نوک پیکان حساسیتهای اسلامی  و عقیدتی در جامعه اسلامی را اهدف موکد دشمنان  دانست و گفت:دشمنان انقلاب اسلامی در قالب جنگ نرم خود بشدت به دنباله تغییر سبک زندگی و همچنین تضعیف مبانی دینی و اعتقادی دانش آموزان هستند که تنها راه تقابل با این  هجمه بصیرت افزایی و تمسک به آموزه های دینی است.

دانش آموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی و دانش آموزان دبیرستان  پسرانه امامت  بخش گواوور در نشستهای  دینی جداگانه به سخنرانی  امام جمعه گیلانغرب شرکت کردند .

 نزدیک به 2559دانش اموز در مدارس  مقاطع مختلف بخش گواور تحصیل می کنند

شهرستان گیلانغرب بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد و دارای دو بخش مرکزی و بخش گواور است.