مطلع الفجر23:57 - 1396/04/29
همزمان با سراسر کشور؛

گیلان غرب در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق در ماتم بود+ تصاویر

مطلع الفجر: دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) غرق در اندوه و ماتم بود.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب جعفری، دسته های عزاداری در شهر گیلان غرب برپا شد  و حضور جوانان در دسته  عزاداری و سینه زنی حال و هوای ویژه ای به مجالس عزا در این شهر بخشید.


  عزاداران بعد از اجتماع درب حسینیه حضرت زینب .س.  به صورت دسته های عزاداری و سینه زنی  به سمت مسجد جامع شهرستان حرکت کردند و در مسجد جامع شهر پای سخنان  مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان غرب نشستند .

  حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در مراسم عزاداری دوستداران این امام در گیلان غرب با تبیین شخصیت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت:حقیقتاً پویایی اسلام اصیل به برکت وجود اندیشه های  ناب صادق آل محمد(ص)  ، امام جعفر صادق .ع. است.
 وی با تاکید بر نشر و تبین بیش از پیش مکتب جعفری  اظهار کرد: بر ما واجب است برای ترویج و شناخت شخصیت و مکتب امام جعفر صادق(ع) بیش از پیش تلاش کنیم چرا که نشر و کسترش فرهنگ اسلالمی نیامند اهتمام جدی و  تلاش مداوم و جهادی است.
حجت الاسلام تیشه کنی  حضور جوانان در مراسمات و ایین های مذهبی و دینی را ضروری  و اساس چشمه جوشان معرفت در جامعه دانست وابراز داشت: انچه امروز  نیاز جامعه و اقتضای صیانت از فرهنگ ناب اسلامی و الهی است  این موضو ع است که برای شناساندن مکتب امام صادق(ع) به جوانان اهتمام بیشتری کنیم.